מבצע "שומר החומות"

צה"ל תקף בתי בכירים; ביידן ידבר עם נתניהו

חיל האוויר המשיך בשורת תקיפות גם במהלך החג, בהן תקיפת בתי בכירי חמאס, וכן חוסל מחליפו של אחד מבכירי הג'יהאד האסלאמי • הלחץ הבינלאומי לרגיעה נמשך (ביטחוני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

ישראל תחת אש: פיקוד העורף הודיע כי עד יום חמישי לא יתקיימו לימודים מהרצליה ודרומה, זאת לאחר שבמהלך חג השבועות נמשך מטר הרקטות אל עבר ישראל. על פי ספירת פיקוד העורף, ב-25 שעות החג נורו 250 רקטות אל ישראל, עשרות מהן יורטו ע"י כיפת ברזל.

חיל האוויר המשיך בתקיפותיו המאסיבית ברצועת עזה, כאשר "המטרו של חמאס" הופצץ שוב, בפעם השלישית בשלושת הימים האחרונים. הפעם הותקפו 15 ק"מ של מנהרות טרור, בתקיפה משולבת של 54 מטוסים.

יתר על כן, בצה"ל ממשיכים במדיניות הפגיעה בבכירים בחמאס ובג'יהאד האסלאמי: חסאם אבו-הרביד, מפקד חטיבת צפון רצועת עזה בג'יהאד האסלאמי, שהיה סגנו של בהאא אבו אל-עטא, חוסל.

צה"ל תקף גם חמישה בתי מפקדים בכירים בחמאס ששימשו כתשתיות טרור. בין בתי המפקדים שהותקפו נמנים ביתו של עז אלדין חדאד, בכיר במטכ"ל הזרוע הצבאית של חמאס וראש הסיוע הקרבי הכלל רצועתי במהלך הסבב האחרון וביתו של אמג'ד אבו נג'א, מפקד גדוד נוחבה ברצועה, שניהל מביתו לחימה במהלך הסבבים השונים.

במקביל הלחץ הבינלאומי על ישראל להוביל להפסקת אש מיידית לא פוסק. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הודיע שישוחח הערב, שוב, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר