צלם 'כיכר' תיעד

הדרום מותקף: גלריה מיוחדת מזירת לחימה

צלם 'כיכר השבת', חיים גולדברג, ירד אל השטח ותיעד את המתיחות בדרום. מביקור המפכ"ל באחת מזירות הנפילה באשקלון ועד לרגעי ההתמודדות בעת הישמע האזעקות (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המפכ"ל קובי שבתאי, ביקר בזירות הנפילה של הרקטות בדרום ואמר: "הגעתי לכאן כדי לקראות מקרוב את פעילותם של כוחות המשטרה וההצלה בזירת הארועים באשקלון. אנחנו פועלים בכמה זירות, כאשר כאן ובכל אזור הדרום, משטרת ישראל ערוכה בכוחות מתוגברים, בשוטרים ובצוותי חבלה שנותנים את המענה המהיר".

"מהבוקר טיפלנו בעשרות זירות יחד עם כוחות ההצלה הנוספים שגם אותם צריך לחזק. באתי הנה כדי לחזק את השוטרים ואני מרגיש כאן בנוף ילדותי עם חיבור חזק למקום", הוסיף המפכ"ל.

הוא התייחס גם לנושא ההתפרעויות של ערביי ישראל ואמר, "במקביל יש לנו את הטיפול ביישובים המעורבים את ההתפרעויות במגזר הערבי, ואני חייב לומר שאחרי ארבעה ימים, בפעילות אינטנסיבית הצלחנו להחזיר את השקט", אמר שבתאי.

"מתוך כ-1200 מעצרים רק חלקם הקטן בוצעו ע"י השב"כ, ולכן מגיע כבוד גדול למשטרה ולפלוגות שגוייסו בנוסף ל-30.000 השוטרים שפועלים בשוטף. אנו נערכים לחזרתם של תושבי לוד לבתיהם, ולחיים המשותפים יחד", אמר המפכ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר