הזעם הערבי

שריפות פרצו ליד ירושלים מבקבוקי תבערה

סמוך ליישובים הר אדר ומעלה החמישה מתפתחות בשעה האחרונה (שלישי) שריפות כתוצאה מהשלכת בקבוקי תבערה המסכנות את הישובים. כעבור שעות הושגה שליטה (אקטואלי)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' בסיון תשפ"א | 18.05.21
לחמי האש בפעולה (צילום: דוברות כב"ה ירושלים)

סמוך ליישובים הר אדר ומעלה החמישה התפתחו הערב (שלישי) שריפות כתוצאה מהשלכת בקבוקי תבערה המסכנות את הישובים, ורק כעבור שעת ארוכות הושגה שליטה.

צוותי כיבוי רבים פעלו במקום על מנת למנוע פגיעה בבתי התושבים, כאשר בפעולת הכיבוי נטלו חלק גם ארבעה מטוסי כיבוי.

מפקד מחוז ירושלים, טפסר ניסים טויטו (צילום: דוברות כב"ה ירושלים)

מדוברות כבאות והצלה, מחוז ירושלים נמסר כי השריפות התפתחו לאחר שצעירים מהכפר הסמוך, קטאנה, השליכו בקבוקי תבערה ולא חדלו גם לאחר הגעת כוחות הכיבוי.

טפסר ניסים טויטו, מפקד מחוז ירושלים אמר כי "מזה כמה שעות אנו פועלים בכוחות מתוגברים על מנת להשתלט על שריפות שפרצו כתוצאה מהשלכת בקבוקי תבערה. צפינו אירועים מסוג זה כבר אמש לאחר שהוכרזה השביתה מצד הגורמים הפלסטינים ועל כן נערכנו בהתאם".

סמוך לשעה 21:30 נמסר כי לאחר מאמצים רבים של צוותי כיבוי ממחוז ירושלים, מחוזות שכנים וסיוע אווירי הושגה שליטה מלאה באש שפרצה סמוך לישוב הר אדר וקיבוץ מעלה החמישה.

טפסר ניסים טויטו, מפקד מחוז ירושלים: "הצלחנו על ידי פעולה נחושה ומאומצת של לוחמי האש להשיג שליטה על האש כאשר כל העת ניסו גורמים עוינים מהכפר הסמוך להצית אותה מחדש. היינו ערוכים מבעוד מועד בעוצמת מענה לאור ההכרזה אמש על השביתה הכללית מטעם הגורמים הפלסטינים. למרות שהאש כובתה כליל הנחיתי את מפקד תחנת בית שמש להשאיר בקיבוץ מעלה החמישה ובישוב הר אדר צוותים לכל אורך הלילה כדי להגן על הישובים למקרה שהבעירה חלילה תתחדש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר