מארגני הפרעות

ארגון 'חיי שחורים נחשבים': לצד הפלסטינים

BLM, ארגון השמאל האמריקני שארגן את הפגנות השחורים האלימות ברחבי ארצות הברית לאחר הרג ג'ורג' פלויד בידי שוטר, מזדהה רשמית עם 'פלסטין' וקורא ל"שחרורה" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
זירת הפגנה של 'חיי שחורים נחשבים' (צילום: Shutterstock)

סולידריות: Black Lives Matter ('חיי שחורים נחשבים', י"נ) או בקיצור BLM, ארגון השמאל האמריקני שארגן את הפגנות השחורים האלימות ברחבי ארצות הברית לאחר הרג ג'ורג' פלויד בידי שוטר, מזדהה רשמית עם פלסטין - וקורא לשחרורה.

בציוץ שפרסם חשבון הטוויטר הרשמי של הארגון, נטען כי "Black Lives Matter עומד בסולידריות עם הפלסטינים. אנו תנועה המחויבת לסיום הקולוניאליזם של מתנחלים - בכל צורותיו".

"נמשיך לתמוך בשחרור פלסטין. בכך תמיד תמכנו, ותמיד נתמוך: לשחרר את פלסטין" - קרא הארגון.

יהודים מורחקים באלימות מהפגנה של BLM (צילום: StandWithUs)

בתגובה לציוץ, שיבח חשבון הטוויטר הרשמי של ארגון BDS, המוביל את תנועת החרם על ישראל, את ההזדהות עם הצד הפלסטיני, וכתב: "תודה על הסולידריות שלכם! מפרגוסון ועד פלסטינה, המאבקים שלנו מאוחדים, נגד גזענות, נגד עליונות לבנה ולמען עולם צודק".

כזכור, ארגון Black Lives Matter ארגן בשנה האחרונה מחאות ענק שכבשו את הרחוב האמריקני, בתגובה למותו של ג'ורג' פלויד - עצור אפרו-אמריקני - בידי שוטר, שמאוחר יותר הורשע ברצח בגין כך.

מהר מאד ניצלו פורעים את האווירה וההפגנות הפכו למסעות של פרעות, אלימות והשחתה, וכמו תמיד - גם אנטישמיות כלפי יהודים חפים מפשע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר