"נחוש להמשיך"

נתניהו: דוחה את בקשת נשיא ארה"ב • צפו

"אני מעריך במיוחד את התמיכה של נשיא ארה"ב ידידנו ג'ו ביידן לזכות ההגנה העצמית של מדינת ישראל, אך אני נחוש להמשיך במבצע הזה" • כך דחה נתניהו את בקשת ביידן (ארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נתניהו, היום (צילום: איתי בית-און, סאונד: ניר שרף /לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, סייר בשעה האחרונה (רביעי) בקריה בתל אביב ודחה את בקשתו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

לדברי נתניהו: "אני בא עכשיו מהבור בקריה, מחמ"ל המבצעים של צה"ל. זה מרשים ביותר. כל יום שעובר אנחנו פוגעים בעוד יכולות של ארגוני הטרור. מסכלים עוד מפקדים בכירים, מפילים עוד מגדלי טרור, פוגעים בעוד מצבורי נשק".

עוד אמר נתניהו: "כפי שאמרתי היום לשגרירים כאן, זו הזכות הטבעית של ישראל. אני הערכתי מאוד את התמיכה של הממשלות האלה, ואני מעריך במיוחד את התמיכה של נשיא ארה"ב ידידנו ג'ו ביידן לזכות ההגנה העצמית של מדינת ישראל".

"אני נחוש להמשיך במבצע הזה עד שיושג היעד שלו - להחזיר את השקט והביטחון לכם, אזרחי ישראל".

כזכור, מוקדם יותר היום הבית הלבן הודיע, כי נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, שוחח היום שוב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר כי הוא "מצפה לרגיעה משמעותית עוד היום".

גם מצרים, שמשמשת כמתווכת בין ישראל לחמאס, הוציאה הודעה יחד עם ירדן וצרפת כי על ישראל "להסכים מיד להפסקת אש. המדינות הביעו תמיכה בלחץ על ישראל להגעה להפסקת אש באמצעות כינוס מועצת הביטחון של האו"ם. מנהיגי המדינות קראו לתת סיוע הומניטרי לעזה בעקבות תוצאות המבצע שמתנהל בימים האחרונים.

בהודעה שפורסמה על ידי דוברי המנהיגים נאמר כי "שלושת המנהיגים הדגישו את הדחיפות הגדולה במתן מענה לגורמי השורש של הסכסוך הישראלי-פלסטיני, על ידי חידוש שיחות אפקטיביות במטרה להשיג שלום צודק ובר קיימא". נכתב. "שלושת המנהיגים מדגישים כי פתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני על בסיס פתרון שתי המדינות נותר הכרחי בכדי להגיע לשלום כולל באזור".

צפו בוידיאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר