המחבלים זוהו בדרך לחדירה

סוכל פיגוע ראווה אסטרטגי של חמאס באמצעות המנהרות

חוליה חמושה של פעילי חמאס היתה בדרכה לחצות אל ישראל, באמצעות מערך המנהרות של ארגון הטרור, כדי לפגוע באזרחים או חיילים, ולספק לעזה 'תמונת ניצחון'. ברגע האחרון היא סוכלה (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מחבל יוצא ממנהרת טרור. ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

שלוש שעות טרם כניסתה לתוקף של הפסקת האש, ששמה קץ למבצע 'שומר החומות', סוכל פיגוע אסטרטגי, שמחבלי חמאס כבר היו בדרך לביצועו. כך נחשף בסוף השבוע.

על פי הדיווח ב'חדשות 12, חוליה חמושה של פעילי חמאס היו בדרכם לחצות לשטח ישראל, באמצעות מערך המנהרות של ארגון הטרור, כדי לפגוע בחיילי צה"ל או באזרחים, במה שהיה אמור להוות 'תמונת ניצחון' לעזה עם תום ימי הלחימה, אלא שהיא חוסלה בידי חיל האוויר.

מעט לפני כניסת הפסקת האש לתוקף, בשעה 23:00, עשרות רבות של מטוסי חיל האוויר חגו מעל שמי הרצועה, בדריכות שיא לקראת אפשרות של מכת מחץ מכיוון חמאס או ארגוני הטרור האחרים.

חמאס בסרטון מסבב הלחימה האחרון (אילוסטרציה)

ואכן, לפתע זוהתה חוליה של החמאס במנהרות התת קרקעיות, כאשר ההבנה המיידית היתה כי היא בדרכה להגיח מאחד הפירים הנסתרים, לעלות מעל פני האדמה בשטח ישראל ולבצע פיגוע ראווה גדול.

בשל כך, חיל האוויר קיבל הוראה וביצע אותה בתוך שניות: תקף את המיקום המדויק שבו היו אותם מחבלי חמאס, וסיכל את כולם.

"אם האירוע הזה לא היה מסוכל, אלא מצליח לצאת לפועל, היה לו פוטנציאל למוטט את ההבנות בין ישראל לחמאס, בשעות הקריטיות של הפסקת האש", אמרו גורמים ישראליים לכתב חדשות 12 ירון אברהם, שפרסם את הידיעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר