"אין מקום לשנאה"

האנטישמיות בניו יורק: תגבור משטרתי סביב היהודים

ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, הכריז על הגברת הנוכחות המשטרתית סביב בתי הכנסת והקהילות היהודיות בעיר, בשל העלייה במספר תקיפות היהודים על רקע אנטישמי (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
ראש העיר ונציגי הקהילה היהודית (צילום: העמוד הרשמי של עיריית ניו יורק)

מאז יצא צה"ל למבצע 'שומר החומות' ברצועת עזה - זינק מספר האירועים האנטישמיים בארצות הברית, אירועים רבים התרחשו בעיקר בקהילות היהודיות שבניו יורק, שם הותקפו חרדים בידי תומכי הטרור מרצועת עזה.

הלילה (שני, שעון ישראל) התקיימה פגישה בין ראש עיריית ניו יורק, ביל דה בלאזיו, לנציגי הקהילות היהודיות בבורו פארק, שם שמע ראש העיר על תקיפות היהודים בימים האחרונים.

במהלך הפגישה הודיע ביל דה בלאזיו לנציגי הקהילות כי החליט לתגבר משמעותית את הנוכחות המשטרתית סביב בתי כנסת, ישיבות וקהילות יהודיות, וזאת בכדי למנוע אירועי אנטישמיות.

בסיום הפגישה אמר ראש העיר: "אנטישמיות אינה רק איום על הקהילה היהודית שלנו, אלא היא מתקפה על כל עירנו. היום הצטרפתי למנהיגי הקהילה בבורו פארק כדי להעביר מסר: לא נעלים עין משנאה זו, נעמוד מולה, העבריינים יובאו לדין".

לדבריו: "ההתקפות שראינו בברוקלין לא היו מתקבלות על הדעת. הם היו אנטישמיות טהורה ובלתי מרוסנת. ואנחנו לא צריכים להסתכל יותר מדי אחורה בהיסטוריה כדי לדעת מה קורה אם נאפשר לשנאה הזאת להישאר ללא פיקוח".

"בימים הקרובים נראה עוד יותר נוכחות של המשטרה בקהילות היהודיות שלנו ובבתי התפילה", הוסיף ראש העיר, "זו העיר שלנו. לשנאה אין כאן מקום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר