כבר לא חינמי

בקרוב: בדיקת קורונה בנתב"ג תעלה כסף

החל מחודש יוני, הנוחתים בישראל יידרשו לשלם עבור בדיקת קורונה, 140 שקלים לכל בדיקה; בנתיים, שרד הבריאות מפרסם אזהרת מסע לבחריין בעקבת הקורונה (קורונה, בארץ)

בדיקת קורונה. ארכיון (צילום: Yossi Aloni/Flash90)

החל מחודש יוני, בעוד מספר ימים, הנוחתים בישראל יידרשו לשלם עבור בדיקת קורונה, אותה יבצעו עם נחיתתם - בעלות של 140 שקלים, כך פורסם לראשונה ב'תוכנית חיסכון' בערוץ 12.

עד כה, הבדיקה היתה חינמית אך כאמור כעת היא תחל לעלות כסף, והנוסעים, שנדרשים לבצע בדיקת קורונה, בהלוך ובחזור, ישלמו עבור כל בדיקה, ובכך כל טיסה תתייקר עבור הנוסעים ב-280 שקלים.

לפי הדיווח, במשרד הבריאות מקיימים דיונים, בהם מעורבת גם שרת התחבורה מירי רגב, בניסיון להוזיל את מחיר הבדיקה, בכדי לא לפגוע בענף התעופה.

יצוין כי מלבד הבדיקות בארץ, הנוסעים מחויבים לבצע בדיקה גם במדינה ממנה הם באים, ולעתים, בדיקות קורונה בחו"ל עשויות לעלות מאות שקלים לכל בדיקה.

בתוך כך ב'חדשות 13' דיווח הערב מאיר מרציאנו כי משרד הבריאות מפרסם אזהרת מסע לבחריין בעקבות הקורונה. אתיופיה, כך לפי הדיווח, מועמדת לצאת מרשימת המדינות המחייבות בידוד למחוסנים.

עוד דווח כי ארגנטינה ורוסיה נוספו לרשימת המדינות האסורות, הכוללת את ברזיל, מקסיקו, הודו, דרום אפריקה, טורקיה ואוקראינה.

אזהרת מסע חמורה הוצאה למדינות איי סיישל, קוסטה ריקה, מלדיביים, נפאל, תוניסיה, אורוגוואי, פראגוואי, צ'ילה, בוליביה וקולומביה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר