המשטרה חוקרת

בעקבות הפרעות: תאונה קטלנית בכביש 65

בפרעות של ערביי ישראל בשבועות האחרונים נעקרו הרמזורים בצומת הכניסה לערערה, בעקבות כך קרתה תאונה קטלנית בין רכב למשאית, הרוגה אחת וארבעה פצועים (ארץ)

זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

תאונת דרכים קטלנית הלילה (רביעי), בין משאית לרכב פרטי בכביש 65 סמוך לכניסה לערערה גרמה למותה של אמנה אבו ואסל, אישה בת 68, ולפציעת בנה, בת זוגו ושני ילדיהם בני ה-3 וה-5 שמצבם מוגדר בינוני. הארבעה פונו לבית החולים הלל יפה בחדרה.

על פי הדיווח הראשוני, הסיבה לתאונה היא שבפרעות של ערביי האזור בשבועות האחרונים נעקרו וניזוקו על ידי הפורעים רמזורים בצומת בה קרתה התאונה. הרמזורים במקום עדיין לא תוקנו מאז וזו הסיבה לתאונה הקשה.

הדיווח במוקד מד"א מרחב שרון התקבל ב-23:42 על "תאונת דרכים קשה בכביש 65 לכיוון מערב. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו במקום את מותה של אישה כבת 70 שנלכדה ברכב ומטפלים לארבעה פצועים בהם גבר ואישה כבני 40 ושני ילדים בני 3 ו-5".

חובש מד"א, ג'אמל וואהיל, שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, הייתה המולה וראינו משאית ורכב פרטי מעוך, בתוך הרכב נלכדה אישה כבת 70 , היא הייתה מחוסרת הכרה, עם חבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. גבר ואישה כבני 40 חולצו מהרכב כשהם בהכרה מעורפלת וסובלים מחבלה רב מערכתית, שני ילדים שהיו בהכרה מלאה סבלו מחבלות".

"הענקנו לפצועים טיפול מציל חיים. את הגבר והאישה הרדמנו והנשמנו, ופינינו אותם, בדחיפות לבית החולים הלל יפה בחדרה כשמצבם קשה, ומצב הילדים קל עד בינוני".

מהמשטרה נמסר, כי היא חוקרת את תאונת הדרכים הקטלנית, "המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת דיווח על תאונת דרכים שהתרחשה בצומת ערערה / כביש 65 בין משאית לרכב פרטי.

"ע"פ גורמי רפואה, מותה של מקומית כבת 68 נקבע במקום. שני מקומיים נוספים (31 ו -29) פונו לבית החולים בלינסון במצב פציעות קשה ובינוני. שתי קטינות נוספות בגילאי שנה ושנתיים פונו למרכז הרפואי הילל יפה בחדרה במצב קל.
נהג המשאית, תושב ירושלים (37) פונה במצב קל למרכז הרפואי הילל יפה בחדרה. בוחני התנועה של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה", נמסר מדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר