מלחמה בימין

גפני האשים את סמוטריץ', שהשתלח: 'ליברמן של החרדים'

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני האשים כי המריבה על קולות הדתיים-לאומיים - תוביל לאי הקמתה של ממשלה חדשה • יו"ר הציונות הדתית תקף בבוטות: "תוהה אם הוא יודע לעשות משהו" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שישה ימים למנדט של יאיר לפיד, ואתמול התחדד המאבק שיקבע האם תוקם ממשלה: המאבק על קולות הציונות הדתית, שעבר לשלב האשמות בין בצלאל סמוטריץ' לאיילת שקד כמה כל אחד מהם פועל למען הקמת ממשלת שינוי.

כחלק מהדיון על כאן, יו"ר יהדות התורה, משה גפני, האשים היום ב'כאן רשת ב'' דווקא את יו"ר הציונות הדתית: "נתניהו לקח מאיתנו קולות בבחירות האחרונות והוריד מאיתנו מנדט. הוא העביר את סמוטריץ' ובן גביר את אחוז החסימה - והם מונעים ממנו להקים ממשלה. יש שם מריבה בין סמוטריץ' לבנט מי ישלוט בציונות הדתית ולכן כולנו סובלים ולא קמה ממשלה".

סמוטריץ', שהאזין לדברים, תקף בחריפות בחשבון הטוויטר שלו: "שומע את גפני ושואל את עצמי אם חוץ מלחרף ולגדף, לתקוף ולהסית, ולהפוך את עצמו לליברמן של החרדים, האיש הציני הזה יודע לעשות עוד משהו. לא פלא שהוא הופך לאחד הפוליטיקאים השנואים ביותר אצל הצעירים ברחוב החרדי".

בתוך כך, ח"כ מאיר כהן מיש עתיד, הודה בריאיון בגלי צה"ל כי גם מאז שבנט העביר מסר, כי "ממשלת השינוי ירדה מהפרק", בין יש עתיד וימינה המשיכו לדבר ולהעביר מסרים.

על כך תקפה מפלגת הציונות הדתית: "רק אתמול זעקה איילת שקד כי המו"מ הופסק לחלוטין ולא מתקיימים שום מגעים עם גוש השינוי מאז המבצע בעזה והאשימה את בצלאל סמוטריץ' בשקר. הבוקר התגלה מי השקרנים האמיתיים. נפתלי בנט ואיילת שקד מבצעים את ההונאה הגדולה ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית על מנת להקים ממשלת שמאל-תומכי טרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר