וְהָיוּ עֵינֶיךָ רֹאוֹת

"אתה כותב יפה", עודד מרן הגר"ח קנייבסקי

בסרטון וידאו נדיר שמתפרסם לראשונה ב'כיכר השבת' נראה מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, משבח את תלמידו על הספרים שכותב ומאחל לו, שיזכה "לעשות הרבה ספרים - שמנים"; צפו בווידאו (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

בסרטון וידאו נדיר, שמתפרסם לראשונה ב 'כיכר השבת', נראה מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי, כיצד הוא מעודד את תלמידו ומקורבו הרה"ג רבי אורי טיגר, להוציא ספרים, משבח אותו על כתיבתו ועובר בעיון על הספרים החדשים שהוציא.

התיעודים הנדירים האחרונים >>

כך למשל, על הספר "דרכה של תורה", נראה מרן שר התורה אומר לרב טיגר: "אתה כותב יפה, אני מכיר את הספרים שלך", תוך שהוא מעיין בנכתב.

בהמשך, כאשר הרב טיגר בא להביא לרב את ספרו החדש, שזה עתה יצא לאור, אומר לו שר התורה: "ראיתי את הספר שלך מה שאתה כותב, יפה מאוד". לאחר העיון בספר הוסיף הגר"ח: "חיברת על כל הלכות תלמוד תורה, ספר יפה, שיועיל שאתה תשב ותלמד", והוסיף וברכו: "שתזכה לחבר עוד הרבה ספרים".

כאשר הרב טיגר הוציא לאור את הקונטרס "משפט עשה" על ערכאות והביאו בפני שר התורה, אמר לו מרן, לאחר שעיין בנכתב: "שיהיה בהצלחה, העיקר שיהיה לתועלת", והוסיף שר התורה: "אשיינער ספר (ספר יפה)".

לאחר שתיית ה'לחיים', בירכו שר התורה: "זוכה זיין מאכן אסך ספרים (תזכה לעשות הרבה ספרים)", והוסיף בחיוך: "גראבע, נישט אזלעכע דינע (שמנים, לא כאלה דקים)".

צפו בתיעוד המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר