בעקבות 'כיכר השבת'

סמוטריץ': "לא אתן לליברמנים חרדים לקרוע ביננו"

בעקבות המתקפה החריפה של בכירים במפלגות החרדיות נגד הציבור הדתי לאומי שלא יוצא נגד נפתלי בנט, יו"ר 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', מגיב בחריפות ותוקף (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני וסמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל / פלאש 90)

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', במתקפה חריפה נגד הדברים הקשים של בכירי הסיעות החרדיות נגד הציבור הדתי לאומי, שנחשפו אמש ב'כיכר השבת'.

במרכז המתקפה של בכירי הסיעות החרדיות נגד הציבור הדתי לאומי נאמר: "זו בגידה, הם בגדו בנו. הציבור הדתי לאומי הוא האויב האמיתי שלנו. בנט מציג להם תמונה שהם ישלטו בהכל, 'למה צריך את נתניהו? נשלוט אנחנו'. מה אכפת להם מעולם התורה? העיקר שיהיה כסף לאולפנות".

בתגובה כתב ח"כ סמוטריץ: "אלה לא "החרדים" שמכוונים את האש לציונות הדתית. אלה שני פוליטיקאים ציניים (ופחדנים שמתחבאים בעילום שם) שלמרבה הצער עושים הכל תמיד כדי לפלג ולסכסך בין שני הציבורים יראי השם. הנאמנות שלי למחנה הלאומי נובעת מהחיבור הערכי האמיתי בין הציבורים ולא אתן לליברמנים חרדים לקרוע אותו".

לדבריו: "אני מוכן להתערב ששני הפוליטיקאים הפחדנים האלה הם גפני ואייכלר, שלא מפספסים שום הזדמנות לנגח את הציבור הדתי (בד"כ אחרי שהם מנגחים את החברים שלהם בציבור החרדי...). לא ניתן להם לסכסך ולפלג. ננהג באחריות. המחנה הלאומי יישאר מאוחד, בקואליציה או באופוזיציה, ויחזור בע"ה לשלטון".

כזכור, כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', בסיעות החרדיות נערכים לקראת המעבר אל ספסלי האופוזיציה ומסמנים את היריבים האמיתיים: הציבור הדתי לאומי שלא יוצא להפגנות ענק נגד נפתלי בנט ואיילת שקד, בניסיון למנוע את הקמת הממשלה.

סמוטריץ': "בנט ושקד עשו תרגיל הונאה"

אמש (שני) יוצאים בכירים בסיעות החרדיות במתקפה חריפה וחריגה נגד הציבור הדתי לאומי: "הם מתואמים היטב עם בנט ושקד, הכל שם מתואם. גם מועצת יש"ע תומכת במהלך של נפתלי בנט, הרי הם יכולים להוציא אלפים להפגנות אם רק היו רוצים לנסות ולמנוע את המהלך. הפוך, הם מתואמים. בכירי יש"ע נפגשים עם איילת שקד וטל גן צבי, מתאמים את הדרישות בהסכמים הקואליציוניים".

לדבריהם: "גם הרבנים בציונות הדתית זורמים עם בנט, חוץ מהרב דרוקמן וסמוטריץ שצועקים - כולם שותקים. הם מחכים שמתן כהנא ייכנס למשרד הדתות. שמעת את ראשי המועצות הדתיות? מחאה? כלום. גם הם מחכים למתן כהנא".

הבכירים החרדים טוענים כי: "נפתלי בנט היה סגור עוד מהסיבוב השני עם יאיר לפיד ואיווט ליברמן, הכל שם היה מתואם. גדעון סער הצטרף אליהם רק בסיבוב האחרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר