בדרך לאופוזיציה

עולה להתקפה; ח"כ יעקב אשר בראיון. צפו

בחירת הנשיא הרצוג; הנאמנות לבנימין נתניהו; הקמת ממשלת השינוי; המאבק בממשלה המסתמנת והאם יסכים לשתף פעולה? ח"כ יעקב אשר בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: לייבלה ואן פראך. מפיק: איציק אוחנה)

ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לממשלת השינוי שיאיר לפיד ונפתלי בנט מבקשים להקים, מה שיגרום לסיעות החרדיות לרדת אל ספסלי האופוזיציה.

במהלך הריאיון התייחס ח"כ אשר לבחירת הנציג יצחק הרצוג, בו הוא תמך, בהקמת ממשלת השינוי והמאבק שינהל נגדה, הסיכוי לשיתוף פעולה מבחוץ, מכתב גדולי ישראל והביקורת הקשה על ח"כ בצלאל סמוטריץ'. צפו בריאיון המלא.

ח"כ יעקב אשר בריאיון לישי כהן

כאמור, במהלך הריאיון תקף ח"כ אשר את ח"כ סמוטריץ' ואמר: "אני חושב שההסתכלות של סמוטריץ' היום, אמרתי את זה גם לאחד מאנשי סיעתו, 'יש לי הרגשה שאתם לא עושים הכל כדי להחזיר את 'ימינה' לימין'. טוב לכם שהם ילכו לממשלה הזו, הם ייכשלו ובבחירות תרסקו אותם ואז סמוטריץ' יהיה מלך הציוני הדתי".

"זה שיקולים פוליטיים", תקף ח"כ אשר: "ויכול להיות שהיו שיקולים פוליטיים בהחלטה שלו שלא לדבר בשום צורה שהיא על תמיכה עקיפה של מנסור עבאס. הוא אומר: אני בחור צעיר, בחור נמרץ, לאני רוצה למחוק את 'ימינה', רוצה שיהיה רק סמוטריץ'. יש הרגשה כזאת. ההוכחה הכי גדולה מבחינתי, אני לא רואה את כל המוסדות שסמוטריץ' מייצג, אלפי המשפחות הציונות דתית, איפה הם? איפה הלחץ שלהם?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר