מוחמד זריף עולץ

שר החוץ האיראני: "נתניהו בדרך לפח האשפה של ההיסטוריה"

באיראן לא מסתירים הערב את שביעות רצונם מכך שכפי המסתמן נתניהו יסיים את כהונתו כראש ממשלה, אחרי שנלחם בהם והגדיר אותם רק השבוע כ"איום קיומי" (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נתניהו וזריף (צילום: shutterstock / Marc Israel Sellem, POOL)

מוחמד ג'וואד זריף, שר החוץ האיראני, התייחס הערב (חמישי) לחילופי השלטון הצפויים בישראל, תוך סיום כהונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כראש ממשלה, לטובת בנט ולפיד.

"נתניהו מצטרף למסע המביש של שותפיו לקשר האנטי-איראני, בולטון, טראמפ ופומפאו: לפח האשפה של ההיסטוריה", צייץ הבכיר האיראני בחשבון הטוויטר הרשמי.

זריף הוסיף: "הגורל הזה חוזר על עצמו במשך כמה אלפי שנים, לכל מי שמייחלים לפגוע באיראנים. הגיע הזמן לשנות מסלול, כי איראן ממשיכה ותמשיך לעמוד איתנה".

כבר אמש, עם הודעתו של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד כי הצליח להרכיב ממשלה עבור בנט, דיווחו כלי התקשורת האיראניים בשמחה כי "תוקם קואליציה חסרת תקדים, כדי לבעוט את נתניהו החוצה".

בעת חתימת ההסכם לממשלה החדשה, אמש (צילום: נוואף נבארי)

כזכור, בטקס חילופי ראש המוסד, אמר השבוע נתניהו: "איראן עם נשק גרעיני, זהו איום קיומי. ואם נצטרך לבחור בין חיכוך עם ארה"ב לבין סילוק האיום הקיומי - האיום הקיומי גובר".

"האיום הגדול ביותר עלינו זה האיום הקיומי שמוצב על ידי הניסיונות של איראן להתחמש בנשק גרעיני, בין אם לאיים עלינו ישירות בהשמדה של מדינה קטנה ומרוכזת בנשק אטומי, או בין אם לאיים עלינו בעשרות אלפי טילים שמגובים במטריה גרעינית. זהו איום על המשך המפעל הציוני, ועלינו להילחם בו ללא לאות", הדגיש ראש הממשלה נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר