צפו

מנסור עבאס: "העדפתי ממשלת ימין על מלא"

יו"ר הרשימה המוסלמית, שקטף הישגים נאים במו"מ להרכבת ממשלת בנט-לפיד, מודה כי היה מעדיף לחבור לממשלה ימנית מובהקת, בראשות בנימין נתניהו, ומסביר מדוע • צפו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך 'חדשות הערב', כאן 11)

יו"ר מפלגת רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, אומר הערב (חמישי), יממה אחרי ההסכם שחתם לכניסה לממשלת השמאל-מרכז, כי היה מעדיף את הימין, אם הדבר רק היה אפשרי.

בראיון ל'כאן 11', סיפר עבאס על הלבטים שלו במשא ומתן, ואמר: "בסופו של דבר הגעתי לרגע ההכרעה, ואז אתה שואל את עצמך אם אתה מאמין לצד השני שהוא אכן יקיים את ההתחייבויות. ויש רצון טוב, כן או לא, כי אפשר לכתוב כל דבר על הנייר. לא קיבלנו מה שרצינו אבל קיבלנו הרבה דברים".

"למרות הצטרפותי לגוש השינוי, העדפתי ללכת לממשלת ימין על מלא", הודה יו"ר רע"מ, בפני הכתב סולימאן מסוודה, והסביר: "היה יותר מושלם לעשות את המהלך הזה עם הימין, כי ככה אתה משיג גם את המרכז והשמאל".

יצוין, כי ברע"מ טוענים הערב, כי הועברה אליהם הבטחה מפורשת מצד בנימין נתניהו לבטל את 'חוק קמיניץ', שנועד להגביר את האכיפה מול הבנייה הבלתי חוקית במגזר, אך בליכוד הכחישו את הדבר.

הסיכומים עם רע"מ, לפי הליכוד
הסיכומים עם רע"מ, לפי ימינה

על פי דיווח ב'חדשות 12', נתניהו ניסה ביממה הקודמת לפתות את עבאס לא לחתום עם הגוש הנגדי, ואמר לו: "ההבטחות שלהם על הקרח. אני מאמין בשינוי, ואני רוצה לעשות את זה איתך, כי אני היחיד שיכול לפתוח דף חדש עם החברה הערבית".

''המעמד שלי והעובדה שהממשלה שלי תהיה ימנית תאפשר לי לעשות דברים שהם לא יוכלו להרשות לעצמם לעשות", אמר עוד ראש הממשלה לעבאס, אך כידוע לא הצליח במלאכת השכנוע.

צפו בריאיון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר