החשש לחדירה

בשלומי חוזרים לשגרה; "האירוע לא הסתיים"

ביישוב שלומי הודיעו הבוקר (שני) לתושבים על חזרה לשגרה מלאה - בהנחיית צה"ל, זאת למרות שהאירוע, שעיקרו חשש לחדירה מלבנון, טרם הסתיים; הלימודים יתקיימו כרגיל (בארץ)

פצצות תאורה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

ביישוב שלומי הודיעו הבוקר (שני) לתושבים על חזרה לשגרה מלאה - בהנחיית צה"ל, זאת למרות שהאירוע, שעיקרו חשש לחדירה מלבנון, טרם הסתיים.

כזכור, אמש הנחה צה"ל את התושבים במספר יישובים סמוכי גדר בגבול לבנון להישאר בבתיהם, וחסם מספר צירי תנועה במרחב, זאת בשל "זיהוי חריג", שהתברר כחשש לחדירה, כאשר הערכה היתה כי לא מדובר באירוע טרור.

היישובים בהם הונחו התושבים לשהות בבתים הם חניתה, שלומי, בצת, מצובה ויערה.

לאורך הלילה השתמש צה"ל בפצצות תאורה במהלך הסריקות בשטח אחר החשודים, אך עד כה, כפי הנראה לא נעצרו חשודים והסריקות נמשכות.

בהודעה של גבי נעמן, ראש המועצה, לתושבי שלומי נאמר כי "בהתאם להנחיית צה"ל, מהבוקר הישוב בשיגרה מלאה. ניתן לצאת לעבודה, גנים מוסדות חינוך פתוחים כרגיל, הסעות לחינוך כרגיל".

הוא ציין כי "למרות שהאירוע טרם הסתיים אנו בשיגרה מלאה. צה"ל פרוס בכוחות גדולים ברחבי הישוב, הגנים ומוסדות החינוך יתוגברו בשלומי על ידי כיתת הכוננות הנפלאה שלנו וצה"ל יתן מעטפת מסביב".

הוא הבהיר כי הוא נותן אמון מלא בצה"ל והביע תקווה שהאירוע יסתיים בשעות הקרובות.

דובר צה"ל עדכן הבוקר כי "במהלך הלילה ביצעו כוחות צה"ל סריקות נרחבות בעקבות זיהוי עקבות של שני חשודים במרחב גדר הגבול עם לבנון. החיפוש אחר החשודים נמשך והועבר גם לטיפול כוחות משטרת ישראל. כוחות צה"ל פרוסים במרחב ופועלים להגנה על התושבים. מהממצאים שעלו בסריקות ככל הנראה לא מדובר בפח"ע. האירוע יתוחקר".

התושבים ביישובים הסמוכים לגדר הונחו לחזור לשגרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר