פשוט לעשות סדר

גם לך מגיעה מנוחת הנפש, גם אתה יכול להגיע למנוחת הנפש

גובה ההכנסות הוא לא ערובה לרוגע כלכלי • מאות אלפי משפחות בעלי הכנסה גבוהה נמצאים במינוס • יש פתרון פשוט וקל • כמה קליקים ורייזאפ עושים לכם סדר כלכלי עכשוי ועתידני (שיווקי)

(צילום: שאטרסטוק)

זה לא רלוונטי אם אתה מרוויח משכורת רגילה כמלמד בתלמוד תורה או משכורת עתק כמהנדס מחשבים בכיר. כולנו מכירים מציאות בה אנחנו לא יודעים בדיוק מה קורה בחשבון, מה ומתי יש הוצאות בחשבון האשראי ומה אנחנו יכולים להרשות לעצמנו.

על פי נתוני הלמס 42% ממשקי הבית בישראל, היו במינוס לפחות חודש אחד במהלך השנה. מדובר בלא פחות מ-1.1 מיליון משקי בית, שכוללים 4 מיליון נפשות. כאשר ברובם הגדול ממשפחות של שכירים עם הכנסות קבועות, כאשר במקרים רבים הבעיה נובעת מחוסר סדר.

קחו לדוגמא את ישראל שוורץ מהקריה החרדית באשדוד שסיפר לנו את הדברים הבאים: "אני אברך בשעות הבוקר ואחרי הצהריים לומד באופן פרטי עם ילדים ובחורים. ב"ה יש לי הרבה תלמידים ואני לוקח שכר מכובד כמומחה להוראת הגמרא. גם אשתי עובדת כמזכירה רפואית כך יש לנו הכנסות יפות. למרות זאת היו לי כמה פעמים חריגות בחשבון, ב"ה הדברים סתדרו בסוף אבל פעם אחרי פעם מצאתי את עצמי עם טרדות ודאגות סביב הנושא הכספי. גם ברגעים הכי יפים, כמו למשל בשולחן שבת עם הילדים פתאום מגיעות המחשבות סביב המצב הכלכלי.

את השקט הנפשי קיבלתי בזכות riseup שעשתה לי סדר בחשבון וסדר בראש. למרות שאני תמיד עובר על החשבון שלי בבנק אבל רק אחרי שהתחברתי לאפליקציה שלהם הבנתי בדיוק מה קורה עם הכסף שלי. קיבלתי דו"ח תקציבי של כל הכסף שאנחנו מכניסים ומוציאים. ובעזרת יועץ אתו אני עומד בקשר שוטף בווטצאפ, בנינו תוכנית סדורה, ברורה וקלה. זה סידר לי את כל ההוצאות לפי קטגוריות כך שהצלחתי פתאום לגלות הוצאות מיותרות והבנתי לאיפה הולך הכסף".

מה זה בדיוק רייז אפ?

רייז אפ היא אפליקציה פשוטה אשר באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וצוות אנושי מלווה אותך באופן אוטומטי ונותנת לך את כל המידע שאתה צריך לדעת.

באמצעות האפליקציה נעזרו עד היום אלפי משפחות בישראל. היא עזרה להם לקבל החלטות כלכליות טובות יותר, להתמודד עם המצב הכלכלי ולנצח את החודש. היא עושה סדר בבלאגן הכלכלי, והופכת את הבלתי לאפשרי.

איך זה עובד?

המשתמשים נרשמים בתהליך הרשמה דיגיטלי לחלוטין (כאן >>)

הם מצרפים את פרטי החשבונות הפננסים שלהם ומרגע סיום ההתחברות מקבלים תמונת תזרים ראשונה. יחד עם יועץ ותמיכה מקצועית וקבועה דרך וואטסאפ. עושים למשתמש טבלאות בהכנסות וההוצאות, כמה כסף נכנס ואיזה קטגוריות הוא הולך. האם היכן ניתן לחסוך ואיך מתנהלים עם כסף לבאות.

לפרטים והרשמה. הקליקו כאן >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר