גיטרה ודרבוקה. צפו

אהרן רזאל שימח את המורה שנפצע בלינץ'

אלעד ברזילי, שנפגע באורח קשה ביותר, באחד מרגעי השיא של פרעות תשפ"א שביצעו ערביי עכו, הועבר היום לשיקום. מעט קודם לכן, הגיע אהרן רזאל לבית החולים וניגן לו • צפו (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המשפחה)

הזמר והיוצר אהרון רזאל הגיע לשיר ולשמח את אלעד ברזילי, המורה שנפצע באורח קשה בלינץ' שביצעו בו פורעים ערבים בעכו, בעת שיצא לאסוף את תלמידיו.

היום (שלישי) הועבר ברזילי, בן ה-37, למוסד השיקומי בית לוינשטיין, להמשך טיפול, לאחר קרוב לחודש בו היה מאושפז ב'מרכז הרפואי לגליל' שבנהריה.

כזכור, ברזילי, הובהל תחילה לבית החולים, מהזירה המדממת באחת מסמטאות העיר, כשהוא מונשם, מורדם וסובל מפגיעת ראש, לאחר שנפגע באורח קשה ביותר, באחד מרגעי השיא של פרעות תשפ"א.

עם הגעתו, עבר אלעד ניתוח להצלת חייו ביחידה לטיפול נמרץ, כשהוא עדיין במצב קשה. כעבור שבועיים, בעקבות שיפור במצבו, נותק ממכשירי ההנשמה, ובהמשך הועבר לאישפוז במחלקה הנוירו-כירורגית. במהלך אשפוזו עבר אלעד ניתוח נוסף, שנמשך כשבע שעות, והוכתר בהצלחה.

הרופא הבכיר ד"ר סמואל טוביאס, שניתח אותו פעמיים, סיפר היום: "אלעד הועבר להמשך טיפול בבית לוינשטיין, כשמצבו מוגדר בינוני ויציב. הוא מתקשר עם הסביבה, הולך כמה צעדים בכוחות עצמו ומזיז את ארבעת הגפיים. בימים האחרונים היה שיפור מעודד במצבו, מה שאיפשר את העברתו לשיקום".

מעט לפני העברתו לשיקום, ביקר הזמר אהרן רזאל את אלעד ברזילי, ושימח אותו בשירים שלוו בגיטרה ודרבוקה.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר