אחרי 'שומר החומות'

גנץ בפיקוד הדרום: "לא נחסוך באף מאמץ כדי להביא יציבות"

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר בפיקוד הדרום, ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, וקיים סדרת דיונים ובהם הערכת מצב לאחר מבצע 'שומר החומות'; "הגענו להישגים חסרי תקדים" (ביטחון)

(צילום וידאו: טל עוז / משרד הביטחון; תמונה: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (שלישי) בפיקוד הדרום, ביחד עם הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי, וקיים סדרת דיונים ובהם הערכת מצב לאחר מבצע "שומר החומות".

בדיונים השתתפו עם ראש אמ"ן, ראשי אגף המבצעים - היוצא והנכנס, ראש אמ"ץ הנכנס, ראש חטיבה אסטרטגית, מתפ"ש, ראש המל"ל, מפקד פיקוד הדרום, סגן ראש השב"כ, נציגי המוסד ובכירים נוספים.

בסיום הדיונים אמר שר הביטחון גנץ: "אני מסיים סדרת דיונים בפיקוד הדרום בעקבות מבצע שומר החומות ועל רקע ההחלטה שלנו לעצב מדיניות חדשה לנוכח האתגרים שלפתחנו".

"בשומר החומות הגענו להישגים חסרי תקדים בעוצמתם, בדיוק ובהגנה על העורף", אמר שר הביטחון, "גם היום, צה"ל בהובלת הרמטכ"ל, נערך עם בנק מטרות ושיטות פעולה חדשות שיעבירו את מרכז הכובד בלחימה לתוך השטח העזתי".

גנץ הוסיף ואמר כי "לצד ההישגים המבצעיים אנחנו רק בראשית הדרך, מבחינת ההישגים המדיניים הנדרשים - בפנינו אפשרות גם של שימוש בכוח צבאי וגם של מהלך לשינוי מדיני. לא נחסוך באף מאמץ כדי להביא יציבות, לחזק את הכוחות המתונים ולרתום את מדינות האזור לחיזוק הרשות הפלסטינית ולהשבת הבנים הביתה".

"על רקע האתגרים, אני אמשיך להוביל מדיניות אחראית מבחינה ביטחונית", אמר גנץ, "לא אתן לשום שיקול פוליטי להיכנס לתוך העניין הזה ואפעל באחריות המדינית-ביטחונית הנדרשת".

(צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)
(צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר