הבריא?

נסראללה אחרי 'נאום השיעולים': "מודה על הדאגה"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם בערוץ ארגונו 'אל מנאר' אחרי שעלו ספקות באשר לשאלה האם חלה בקורונה ומה מצבו האמיתי • הוא גם התייחס למצב הפוליטי בישראל ואמר כי "האויב נמצא במשבר" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נסראללה, היום (צילום מסך)

בשבועות האחרונים לא היה ברור מצבו של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אחרי "נאום השיעולים" לפני כשבועיים. כלי תקשורת זוטרים בלבנון דיווחו שחלה בקורונה, היו שדיווחו שלקה בדלקת ריאות חריפה וברשתות החברתיות אף נפוצה השמועה שהוא מת.

היום (שלישי), אחרי חרושת השמועות, נסראללה שב ונאם, בשידור חי בערוץ הטלוויזיה הרשמי של חיזבאללה, 'אל מנאר', כאשר הוא נראה בריא יותר: "מאז הנאום האחרון שלי אנשים הביעו את אהבתם ואני מתגאה באהבה הזאת. ברשתות החברתיות, בשיחות טלפון, אנשים שלחו מכתבים. אני מודה לכולם על הדאגה שלהם. אני איתכם וביניכם".

נסראללה התייחס גם לשמועות שהוזמו: "היו אנשים שהרגו אותי, היו כאלה שהתחילו לחפש מחליף. נמשיך יחדיו בדרך. אני עדיין חולם, אחלום, ונושא תקווה גדולה שנתפלל בירושלים, במסגד אל-אקצא יחדיו, אינשאללה".

"נאום השיעולים" של חסן נסראללה, לפני שבועיים (באדיבות חדשות הערב, כאן 11)

נסראללה, שדבריו הקודמים היו לאחר מבצע 'שומר החומות', שב והצטרף למשוואה שהניח חמאס, כאשר התערב במעשי ישראל בירושלים: "מה שקורה בפלסטין ובמיוחד בירושלים ובמסגד אל-אקצה דורש הבהרה. מדובר באדמה קדושה. מה שקורה בפלסטין כיום דורש מעקב לא רק מהעם הפלסטיני, אלא מכולם".

נסראללה, כמו סנוואר, מכיר את ישראל שנים רבות – וגם הוא התבטא באשר לחילופי השלטון הקרבים: "אנחנו ניצבים מול אויב שנמצא במשבר ומנסה לברוח מהמצוקות הפנימיות שלו. האויב שלנו טיפש ונמצא במצב פוליטי לא טוב. נתניהו הוא כמו טראמפ. הוא איש מובס שמסוגל לעשות הכול כדי לצאת מהמשבר שבו הוא נמצא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר