"להציב גבולות"

ח"כ שאשא-ביטון תובעת את יאיר נתניהו

יו"ר וועדת הקורונה לשעבר, חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון, תובעת את יאיר נתניהו בחצי מיליון שקלים. על פי טענת עורכי דינה, כתוצאה מדבריו החלה נגדה הסתה ברשת (משפט)

יאיר נתניהו (צילום: אבשלום שושני, פלאש 90)

חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון (תקווה חדשה), הגישה תביעת לשון הרע על סך חצי מיליון שקלים כנגד בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו - כך פורסם בחדשות 12.

התביעה מתבססת על דבריו של יאיר נתניהו במהלך שידור בתחנת הרדיו 'גלי ישראל' לפני כחצי שנה. לאחר שלא השיב למכתב ההתראה, הגישה היום (רביעי) שאשא ביטון את התביעה.

בכתב התביעה אמרה כי "גם לחופש הביטוי יש להציב גבולות של סבירות" וכן נכתב כי במהלך שידור אמר נתניהו כי "אנשים מתו בגלל ההחלטות הפופוליסטיות שלה" (כשהייתה יו"ר וועדת קורונה י"מ).

עורכי דינה של יו"ר וועדת הקורונה לשעבר כתבו כי "רבים בציבור עדיין סבורים שהדברים המזעזעים שפרסם הנתבע משקפים את המציאות לאשורה"

"הדברים פשטו כאש בשדה קוצים בכל רחבי המרשתת והרשתות החברתיות, תוך שגורמים כאלה ואחרים מוסיפים משלהם בהסתמכם על 'מידע' שמקורו בנתבע".

לטענת התביעה, בשל דבריו של נתניהו, התחוללה כנגדה הסתה ברשת ביניהם "נחשפה לאיומים ולהטרדות שהגיעו לכדי הסתה של ממש ברשת, והיו שאף כינו אותה "רוצחת" והאשימו אותה באחריות על מותם של אזרחים רבים" כך נכתב.

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר בתגובה: "ניסיון השתקה מקושקש והזוי של חברת כנסת, שמתקשה להתמודד עם ביקורת סופר לגיטימית על תיפקודה הכושל בוועדת הקורונה. דבריו של יאיר הם ביקורת סופר לגיטימית, עניינית ועובדתית, ואין בהם גרם של לשון הרע או דיבה. התנהלותה של שאשא ביטון מזכירה משטרים אפלים בהם אזרחים נרדפים על ידי פוליטיקאים שמנסים להשתיק ביקורת כלפיהם. שאשא מצטרפת לניסיונות של ארגוני השמאל הקיצוני לסתום לימין את הפה באמצעות טרור כלכלי ומשפטי - זה לא ילך לה. יאיר ימשיך לבקר את התנהלותה השערורייתית, ואת שאר עוולות אנשי השמאל בארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר