החרדים לאופוזיציה

ממשלה חדשה; הכתב הפוליטי של 'כאן' באולפן

הקמת הממשלה; ההסכמים הקואליציוניים הסותרים; החשש מפגיעה בדת ומדינה; המתקפה החרדית על בנט וכמה זמן תחזיק הממשלה החדשה? מיכאל שמש, הכתב הפוליטי של 'כאן חדשות', בראיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת'(ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

הכתב הפוליטי של 'כאן חדשות', מיכאל שמש, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס לעידן החדש בפוליטיקה הישראלית עם ירידתו הצפויה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מהשלטון והכתרתו של ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט. שמש הסביר את המשתפה החרדית נגד בנט, החשש מגזרות רוחניות וכמה זמן הממשלה תחזיק? צפו בראיון המלא.

באשר לשאלה כמה זמן תחזיק הממשלה, ענה שמש: "ברגע שנתניהו ילך לקיסריה זה יהיה אירוע אחר, העסק הזה באמת יכול להתפרק ברגע. אבל כל עוד נתניהו נמצא בכנסת, כיו"ר אופוזיציה עם 30 מנדטים מאחוריו - זה לא רק אותם 30 מנדטים, זה גם המפלגות החרדיות שבשלב הזה נאמנות לברית הזאת עם הליכוד - אני חושב שכל הגורמים האלו יחד מביאים את המצב הזה שבו הוא בעצם הדבק של הממשלה".

מיכאל שמש בריאיון לישי כהן

לדבריו: "כל עוד הוא נוכח שם כיו"ר אופוזיציה, הם יודעים מה האיום שמחכה, הם יודעים מה הכח שמחכה, אותו בלוק ששנים שנים לא הצליחו לפרק אותו ובינתיים מצליחים לפחות לא כמו שהם רוצים.. אני חושב שכל עוד הוא באופוזיציה תהיה להם סיבה טובה להחזיק ולשמר".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר