לקראת הממשלה

בני גנץ על גיוס חרדים: "כולם צריכים לתת"

שר הביטחון, גנץ, נאם הבוקר והתייחס בדבריו גם לנושא גיוס החרדים בממשלה הבאה כשהוא מצהיר "כל אחד ואחת יתרום למדינה, בין אם בשירות צבאי ובין אם בשירות אחר" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: טל עוז / משרד הביטחון)

שר הביטחון, בני גנץ, נאם הבוקר בטקס סיום שנת פעילות של חניכי התנועה "אחריי!", במעמד שר החינוך יואב גלנט, שר התרבות חילי טרופר והתייחס בדבריו גם לנושא גיוס החרדים בממשלה הבאה.

"בממשלה הבא אנחנו רוצים להעביר את חוק הגיוס ולעשות מתווה שירות שבו כל אזרח במדינת ישראל, יהודי, דתי, ערבי וחילוני - כל אחד ואחת יתרום במשהו למדינה, בין אם בשירות צבאי ובין אם בשירות אחר, אבל כולם צריכים לתת. כשבן אדם נותן מעצמו משהו הוא מרגיש רמת סיפוק ומחויבות יותר גדולה", אמר גנץ כשהוא למעשה רומז שאין בכוונת הממשלה לנסות לגייס בכוח את החרדים.

"יש לנו צבא שהוא צבא העם וכולם צריכים ויכולים לשרת בו, אנחנו פותחים את הצבא יותר ויותר. קבענו עכשיו שיהיה יעד של 30% של אנשים שמגיעים מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית וישולבו גם ביחידות הטכנולוגיות ולא רק ביחידות הקרביות", הוסיף שר הביטחון.

על מבצע "שומר החומות" אמר: "אנחנו נקפיד על המציאות הביטחונית בדרום ומהדרום. מה שהיה הוא לא מה שיהיה, ואם צריך להחזיר את מי שאיבד את הקשר למציאות למציאות- נטפל גם בזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר