תאונה קטלנית

התרסק ב'טסלה', ונהרג: הבחור יעקב לוי ז"ל

אבל בקהילה החרדית הגדולה בברוקלין, לאחר שהתרסקות קשה של מכונית קיפדה בסוף השבוע האחרון את פתיל חייו של צעיר בן 18, ופצעה ארבעה צעירים חרדים נוספים (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הזירה הקשה (צילום: לפי סעיף 27א' (ראו מטה))

טרגדיה בברוקלין: צעיר חרדי, בן 18, נהרג בתאונת דרכים, ועוד ארבעה מחבריו ששהו עמו ברכב נפצעו.

התאונה הקשה התרחשה ב'ליל שישי' האחרון, בסביבות השעה 12 בלילה, ולאחר זיהוי הגופה הותר לפרסם כי שמו של ההרוג הוא יעקב לוי ז"ל.

יעקב, צעיר חרדי תושב שכונת מיל בייסין שבברוקלין, ניו יורק, שהה באותה עת במכונית מתוצרת 'טסלה' יחד עם ארבעה מחבריו. לא ברור אם הופעל באותה עת מצב הנהיגה האוטונומית.

לפי הפרטים שמתבררים כעת, יעקב לא נהג במכונית אלא ישב בספסל האחורי. בנסיון לבצע פנייה מתוך רחוב נשיונאל אל תוך שדרת סטריקלנד, איבד הנהג שליטה על המכונית וזו התפרצה אל תוך גדר שבחצר בית אבות מקומי.

הרכב המשיך בנסיעה באוויר ואז התנגש בקיר הבטון של מבנה בית האבות, ובשלב זה הוזעקו למקום צוותי הצלה.

פרמדיקים שהגיעו לזירה הבחינו בצעיר כבן 18 שמוטל שרוע על הקרקע במצב של טראומה לבבית. הם ניסו לבצע בו מאמצי החייאה ואף פינו אותו אל בית החולים אך שם נקבע מותו.

כאמור, ארבעת הנוסעים האחרים, ביניהם הנהג, נפצעו בתאונה הקשה. מצבם של שניים מהם מוגדר בינוני אך יציב, ואילו שניים נוספים ספגו פציעות המוגדרות קלות.

חוקרי תאונות של משטרת ניו יורק שהו בזירה זמן רב כדי להבין מה בדיוק קרה, והחקירה עדיין נמשכת.

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלמים ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר