בחילופי השרים • צפו

השר היוצא אריה דרעי: "מבקש סליחה, לפעמים הפתיל קצר"

בטקס חילופי השרים במשרד הפנים, ברך השר היוצא, דרעי, את השרה הנכנסת אך הוסיף, כי הברכה שלו חצויה. מנגד, שקד אמרה: "מקווה לאמץ את המלצתו של יתרו" • צפו (בארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אריה דרעי בטקס (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת • וידיאו: משרד הפנים)

בטקס חילופי שרי הפנים, שהתקיים היום (שני) במשרד הפנים, שר הפנים היוצא אריה דרעי, בירך את השרה הנכנסת אילת שקד, אך הבטיח שיעשה הכל להפיל את הממשלה הנכנסת.

אריה דרעי אמר בפתח הטקס: "זה טבעו של עולם, של משטר דמוקרטי, שהשלטון מתחלף. יש בזה הרבה מאוד מעלות כל שר בא עם מרץ חדש, עם מדיניות, עם יעדים. צריך קודן כל לא לקלקל ולהוסיף על אחרים. ככה אני השתדלתי אמרתי לאיילת מקודם: אני יכול לומר שחוץ מלשכת השר אין אצלנו מינויים פוליטיים, יש רק צוות מקצועי אמין ומסור. זה נותן תחושה טובה לעובדים, זה מראה שיש עתיד".

עוד אמר השר היוצא דרעי: "הייתה פה עבודה יוצאת מהכלל את מוצאת משרד עם שדרת ניהול יוצאת מן הכלל. אין פה הרבה כוח אדם, אבל הוא מחויב מאוד. רוצה להודות לכל הלשכה שלי, וזו הזדמנות לבקש סליחה. לפעמים הפתיל קצר".

"זו לא הממשלה שאני ציפיתי שתקום, אני ציפיתי לממשלה ימנית, אבל זה המשחק הדמוקרטי, אז אני חצוי טיפה באיחולי לאיילת שקד מצד אחד אני מאחל לך הצלחה למען המדינה, ומצד שני כיו"ר שס אעשה הכל כדי להפיל את הממשלה הזו. הצוות המקצועי יתן לך את מלוא העזרה שצריך, יש הרבה החלטות שצריך לקבל כבר בזמן הקרוב".

השרה הנכנסת אילת שקד, אמרה: "בכוונה רציתי לבוא למשרד הזה. אני חושבת שזה אחד המשרדים הכי חשובים במדינת ישראל, שנוגעים כמעט בכל תחום של האזרח, אחרי אינסוף מערכות בחירות ואחרי קורונה אני שמחה שהחיים חוזרים למסלולם וישראל חוזרת למסלולה".

שקד סיפרה: "ישבתי עם אריה והבנתי שהיו דברים מדהימים שהוא רצה לעשות אבל לא יכול בגלל ממשלות המעבר, עכשיו נוכל לעבוד בתקופת הקורונה ראינו ביתר שאת. את עבודת משרד הפנים ראינו בקורונה, איך ראשי ערים צמצמו את התחלואה ולקחו אחריות".

עוד אמרה שקד: "מקווה לאמץ את המלצתו של יתרו: למנות שרי אלפים מאות ועשרות. הוא התגלה כיועץ ארגוני מאוד מוצלח ואני מתכוונת לקחת דוגמה ולהאציל סמכויות לשלטון המקומי אפעל ליישם מדיניות הגירה אחראית תוך מתן הולם למצבים הומניטריים מבוססים".

"דרעי מכיר את במשרד על בוריו. אריה אם תשווה את המשרד של 86 להיום יש יתרונות ויש חסרונות. הוא גדל והעבודה גדלה מקווה שנוכל בקרוב לשתף פעולה מחדש כחברי ממשלה מבטיחה לעשות בזמן שאהיה פה, ואף אחד לא יודע כמה זה, לעבוד כמה שניתן"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר