המינוי של ביידן

שגריר ארה"ב בישראל החדש: תומאס ניידס

נשיא ארצות-הברית, ג'ו ביידן, הודיע על מינויו של תומאס ניידס, בן למשפחה יהודית - לתפקיד שגריר ארה"ב בישראל. ניידס, בן ה-60, משמש כיום כבנקאי; בעבר מילא תפקיד בכיר בממשל אובמה (חדשות)

(צילום: משרד החוץ האמריקני, מתוך ויקיפדיה)

נשיא ארצות-הברית, ג'ו ביידן, הודיע היום (שלישי) על מינויו של תומאס (טום) ניידס, לשגריר ארה"ב בישראל. מינוי השגריר החדש יוצא לדרך כחמישה חודשים אחרי השבעתו של ביידן לתפקיד.

ניידס, בן ה-60, הינו בן למשפחה יהודית ומשמש כיום כבנקאי. בעברו, שימש בתפקיד בכיר במחלקת המדינה האמריקנית - סגן מזכיר המדינה לענייני משאבי אנוש בממשל אובמה, עבור תקופה זו הילרי קלינטון העניקה לו עיטור מיוחדץ הוא נחשב למועמדה לראש הסגל של הבית הלבן, איך היא הפסידה בבחירות, כזכור.

בעבר כיהן בין היתר כסגן נשיא בנק ההשקעות האמריקני "מורגן סטנלי". ב-ynet דווח כי הוא נחשב לאיש עסקים בעל לשון חדה וחוש הומור. מי שמכיר אותו מספר על יהודי חם, פרו ישראלי אך כזה שלא יעשה לישראל הנחות וייצג נאמנה את הקו של הנשיא ביידן.

בהודעה לעיתונות שיצאה מהבית הלבן, הנשיא ביידן כינה את ניידס כ"משרת ציבור מכובד ומנהיג עסקי".

"ברכות לחברי הטוב על מועמדותו", כתה השגריר לשעבר דן שפירו, "זה יהיה אחד התפקידים הכי טובים שיהיה לו, והוא ימלא אותו עם קישורים וקסם. בחירה מעולה!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר