תיק 4000

חזרו בהם: משפט נתניהו יידחה בשלשה שבועות

אחרי שבית המשפט החליט לדחות את בקשת פרקליטי נתניהו לדחות את משפטו, היום בצהריים בית המשפט חזר בו, אבל נזף בעורכי הדין: כך לא מתנהגים בבית משפט" (משפט)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ו' בתמוז תשפ"א | 16.06.21
עד המדינה ומנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

אחרי שסנגוריו של יו"ר האופוזיציה נתניהו, וכן סנגוריהם של הזוג אלוביץ', ביקשו מבית המשפט לדחות את המשך הדיונים במשך שבועות ואף עד אחרי החגים, בית המשפט החליט לדחות את בקשתם - וחזר בו.

סנגורי ראש הממשלה לשעבר ושל הזוג אלוביץ' מחו על החלטת בית המשפט ואמרו כי בגלל שלא יהיה להם זמן להכנת שאלות על החומרים החדשים - "לא נחקור את העדים". עוד אמרו כי מדובר ב"פגיעה אנושה בהגנה של הנאשמים".

אחרי שבית המשפט שינה את דעתו, נזף צוות השופטים בהגנה ואמר כי "כך לא מתנהגים בבית משפט".

בקשת הסנגורים באה לאור העובדה שבית המשפט דרש מהפרקליטות להעביר התכתבויות נוספות של עד המדינה אילן ישועה.

לטענת הסנגורים, יקח להגנה ללמוד את החומרים החדשים לפחות שבועיים, ולכן מבקשים מבית המשפט את דחיית הדיון. עוד טוענים הסנגורים, כי עד שהפרקליטות תשלח את החומרים החדשים יחלפו כמעט שבועיים. לכן, ייתכן שתדרש דחייה עד אחרי החגים, בשל העובדה שבית המשפט יצא לפגרה בקרוב.

לטענת עורך דינם של הזוג אלוביץ' ז'ק חן, ועורך דינו של יו"ר האופוזיציה, הסיבה לבקשה בדחיה לא נובעת מרצון לסחוב את המשפט, אלא פשוט מדובר ב"תוצאה ישירה של הסתרת המידע מצד התביעה".

על פי טענת הסנגורים, בחומרי שישלחו להגנה, צפויים להגיע התכתבויות של מנכ"ל וואלה ישועה עם גורמים בכירים במשרד התקשורת, ביניהם המנכ"ל לשעבר אבי ברגר. לטענתם, החומרים הוסתרו מההגנה בידי הפרקליטות.

כזכור, בית המשפט המחוזי הורה לפרקליטות לשחרר חומרי התכתבויות נספות שסירבה להעביר לצוותי ההגנה של ראש הממשלה לשעבר נתניהו ושל הזוג אלוביץ'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר