אנטישמיות • צפו

ארה"ב: ילד חרדי הותקף באגרופים בלי סיבה

קבוצת ילדים חרדים שיחקו בקורקינטים בלוס אנג'לס, כאשר עובר אורח ניגש לעבר אחד מהם והיכה אותו באלימות לאור יום וברחובה של עיר • המשטרה עצרה את התוקף • צפו (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
תמונה: התוקף, וקבוצת הילדים (הילד שהותקף לובש חולצה כחולה) • בסרטון: התוקף נעצר (צילום מסך מתוך טוויטר)

אנטישמיות בארה"ב: ילד חרדי הותקף אתמול (שלישי) באגרופים בלי סיבה, בעיר לוס אנג'לס שבקליפורניה.

את פרטי האירוע מספרת העיתונאית המקומית איב ברלואו, בסדרת ציוצים בטוויטר. לדבריה, "היום בשדרות מלרוז, אדם תקף ילד במכות אגרוף בפניו, בזמן ששיחק על קורקינטים עם חבריו".

"הילד נראה חיצונית כיהודי", טרחה ברלואו להדגיש, ואכן בתיעודים נראים הילדים בבירור עם כיפות, פיאות וציציות. הילד שהותקף על לא עוול בכפו, נראה כשלפניו פאות מסולסלות ארוכות והוא לובש חולצה כחולה.

התוקף, גבר לבן בגיל העמידה, נצפה מכה את הילד לאור יום וברחובה של עיר, ואז הגיעו עוברי אורח לעכבו עד להגעת כוחות המשטרה.

"מכר יהודי שלי, שהיה במקום, התעמת עם התוקף לפני שנעצר - ואז אדם אחר, רכוב על אופניים בא להגנתו של התוקף ואמר שהוא רוצה להרוג את כל משפחתו היהודית של הילד וגם את משפחתו של המכר שלי", כתבה העיתונאית וצירפה מספר תיעודים.

לאחר מכן הגיעו למקום שוטרי LAPD (משטרת לוס אנג'לס) ועצרו את התוקף.

לאחר שפורסמו התיעודים הגיעו הגינויים מצד אנשי ציבור יהודים. השחקנית והסופרת הישראלית-אמריקנית נועה תשבי כתבה: "פיגוע אנטישמי נוסף בלוס אנג'לס. הפעם על ילד. זה קורה כל הזמן. איפה הזעם? איפה כל לוחמי המקלדת לצדק חברתי? מדוע כל מה שאנחנו שומעים הם צרצרים?".

סם יברי, מועמד למועצת עיריית לוס אנג'לס, כתב בפוסט בפייסבוק: "היום, כמה רחובות מאירוע הקמפיין שלי של למועצת העיר, ספג ילד יהודי אורתודוכסי אגרוף בפניו, לאור יום. אחר-כך עבר אדם נוסף, הגן על התוקף ואיים 'להרוג את כל משפחתו של הילד'. זה לא בסדר, לא יכול להפוך לנורמה החדשה בעירנו, וזה חייב להיעצר עכשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר