"זה לא הגיוני"

טראמפ מתלונן: "קיבלתי רק 25% מקולות היהודים"

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, התלונן כי קיבל בבחירות לנישאות רק 25% מקולות היהודים בארה"ב והדגיש כי אינו מדבר על הציבור החרדי: "זה לא הגיוני", אמר (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
דונלד טראמפ (צילום: הבית הלבן)

דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית לשעבר, מתלונן כי האזרחים היהודים בארה"ב לא העריכו את מה שהוא עשה למען מדינת ישראל וכי הוא קיבל רק 25% מקולו היהודים.

בריאיון למגזין 'Ami' התבטא טראמפ: "טיפלתי ברמת הגולן, טיפלתי בירושלים וטיפלתי באיראן... אני מאמין שקיבלנו 25% מהקולות היהודיים, וזה לא הגיוני. זה פשוט נראה לי מוזר".

הנשיא לשעבר הדגיש: "אנשים יהודים שגרים בארצות הברית לא אוהבים את ישראל מספיק. האם זה הגיוני בעיניך? אני לא מדבר על יהודים אורתודוקסים".

הסנאטור היהודי, בריאן שץ, הגיב לדבריו של טראמפ וכתב בטוויטר: "זוהי סביבה אנטישמית להניח כי נאמנות לנתניהו מגדירה את זהותי האתנית, התרבותית, הדתית או הפוליטית. אני יהודי אמריקאי גאה ולא אתן לאף אחד להגדיר את מידת אהבתי לישראל על ידי הלחימה שלי כלפי אחרים".

כזכור, בחודש שעבר התראיין טראמפ לאיש התקשורת דן בנגינו וסיפר, כי הסקרים מראים שבמידה והוא ירוץ לנשיאות - יש סיכוי גדול שהוא יזכה.

טראמפ סיפר לבונגינו, כי במידה ויקבל החלטה סופית בנוגע להתמודדותו, הוא יכריז על כך כבר בעוד שנה, לאחר הבחירות לקונגרס שיתקיימו בשנת 2022.

לדברי טראמפ, הוא ייבחן את הצלחת הרפובליקנים בבחירות האמצע של 2022 ולפי זה יקבל את ההחלטה בנוגע למועמדתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר