הריאיון המלא

ח"כ אורי מקלב עובר לאופוזיציה ועולה להתקפה

המעבר לאופוזיציה; הנאמנות לנתניהו; המתקפה על נפתלי בנט; החשש על זהותה היהודי של המדינה והחשש מהרפורמים • ח"כ אורי מקלב בריאיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

ימים ספורים לאחר שח"כ אורי מקלב עזב את משרד התחבורה ועבר לספסלי האופוזיציה, הוא התארח לריאיון מיוחד באולפן 'כיכר השבת' והסביר מדוע החרדים לא הצטרפו לממשלה, הנאמנות לבנימין נתניהו, המתקפה על ראש הממשלה נפתלי בנט, החשש מהרפורמים והאמונה שתיקי נתניהו תפורים. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

"אני לא מדבר על כניסת הרפורמים, עוד לא הגענו לזה. זה הרבה יותר גרוע, על זה אנחנו לא מספיקים לדבר. זאת לא הכרה, זאת שליטה שלהם בדברים המרכזיים.

"הם לא יוכלו לעשות פה מה שעושים בחו"ל, חתונה עם כומר.. אבל לתת סוג יהדות אחרת למכור את זה כ"יהדות" אחרת, בצורה מזויפת, זה הם יכולים לעשות. הם יהיו בתוך המהלכים הממשלתיים, הממשלה תשתמש בהכרה שלהם כדי לתת מענה לאזרחים הרגילים".

ח"כ אורי מקלב בריאיון לישי כהן

באשר למינוי של ח"כ גלעד קריב ליו"ר ועדת חוק חוקה ומשפט של הכנסת, אמר מקלב: "אני מכיר את ועדת החוקה וכמה השפעה יש לה, ועדת חוקה אמיתית היא לא ועדת קורונה. נאי בהחלט חושב שלזמן רב זה אסון ממש. ההשפעה של היו"ר היא מאוד גדולה. זה דברים לדורות, לעשרות שנים קדימה.

לדבריו: "זה נפתלי בנט וזה כל הממשלה, הוא לא בר השפעה. בוודאי שהוא אחראי על זה. האם נחנו סומכים שהוא יעמוד על הדת? הוא לא יכול".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר