'מענה לגידול הדמוגרפי'

ליברמן ואלקין משלבים זרועות: "במלוא המרץ"

"אני מברך את שר האוצר ליברמן, על התגייסותו למען המשימה כבר בימיו הראשונים בתפקיד", שיבח שר השיכון אלקין את אויב החרדים, השר ליברמן, בתום פגישתם (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ליברמן ואלקין, בפגישתם (צילום: דוברות)

שר האוצר אביגדור ליברמן נועד היום (ראשון) עם שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, לפגישת עבודה ראשונה, על רקע אתגרי שוק הדיור הנוכחיים. השניים שוחחו גם על העמידה בלוח הזמנים בהליך העברת התקציב, במסגרת תפקידו של אלקין כשר המקשר בין הממשלה לכנסת.

בסיום הפגישה ציין שר האוצר, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, כי "המאמץ להוציא את מדינת ישראל ממשבר הדיור הוא מאמץ משותף למשרד האוצר ומשרד השיכון".

"עלינו לשלב זרועות, על מנת להביא למיתון עליית המחירים בשוק הנדל"ן, זאת באמצעות רפורמות מקיפות הכוללות הפשרת קרקעות והאצת ההיצע. שר השיכון ואני דוגלים במשנתו של ז'בוטינסקי, המחייבת את המדינה לספק לאזרחים את חמשת ה'מ"מים', בראשם 'מעון', ולכן נפעל במלוא המרץ על מנת לתת מענה הולם לגידול הדמוגרפי הבריא במדינת ישראל".

השר אלקין מצידו סיכם: "הגיע הזמן לעשות, ולא רק לתכנן תכניות. פתרון משבר הדיור ומיתון עליית מחירי הדירות, חייבים להיות במרכז תשומת הלב של ממשלת ישראל. זו משימה לאומית ממדרגה ראשונה, מההיבט הלאומי, החברתי והכלכלי".

אלקין בשבוע שעבר, בעת כניסתו למשרד השיכון (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

"אני מברך את שר האוצר ליברמן, על התגייסותו למען המשימה הזאת כבר בימיו הראשונים בתפקיד", שיבח אלקין את אויב החרדים, "ואני בטוח שבמאמץ משותף נוכל להביא למהפכה אמיתית".

שר השיכון אף הציב יעד שאפתני: "הממשלה הזו שמה לה למטרה, במסגרת ההסכמים הקואליציוניים, לשווק 300,000 יחידות דיור בחמש השנים הקרובות, וכבר במסגרת התקציב הקרוב, בשיתוף עם משרד האוצר, נביא חבילת צעדים משמעותיים להשגת יעד זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר