פרסום ראשון

ליצמן רצה להיות יו"ר הסיעה; פרוש בלם

נציג חסידות גור, שר השיכון היוצא, שאף לקבל את התפקיד, שכעת מגיע לאגודת ישראל, אך נבלם על ידי איש 'שלומי אמונים' • לשכת ליצמן בתגובה: "פרוש רצה לדון בנושא בתוך הסיעה" (חרדים)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ליצמן ופרוש (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פרסום ראשון: חבר הכנסת יעקב ליצמן, קיווה לקטוף את תפקיד יו"ר סיעת יהדות התורה, אך עמיתו לאגודת ישראל, מאיר פרוש, הצליח בינתיים למנוע ממנו זאת.

כוחו של ליצמן הולך ונחלש: על אף היותו רשמית יו"ר אגודת ישראל, כנציג מטעמה של חסידות גור, השר לשעבר והפוליטיקאי הוותיק נותר בודד בתוך מפלגתו שלו.

שני חברי הכנסת הנוספים של אגודת ישראל, מאיר פרוש ('שלומי אמונים') וישראל אייכלר נציג בעלזא, כרתו ברית נגדו - וכך הוא נותר ללא כוח ממשי בידיו, דבר הבולט בישיבתו כעת באופוזיציה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי היום (שני), בישיבה שקיימו בכנסת, העלה יעקב ליצמן את בקשתו לכהן כיו"ר סיעת יהדות התורה, במקום ח"כ יצחק פינדרוס מדגל התורה, כחלק מההסכמים שנחתמו לפני הבחירות בין אגודת ישראל לבין דגל התורה.

אלא שאז ח"כ מאיר פרוש הודיע שהוא מונע את ההצבעה, כפי הנראה בשל המאבקים הפנימיים, וביקש לקיים ישיבת סיעה של אגודת ישראל לפני החלטה שכזו, כאשר הציפייה שלו היא לנהל דיון מסכם על התפקידים באופוזיציה, בתוך אגודת ישראל, כפי שדרש מליצמן עוד בימי הבחירות.

וכך, לעת עתה, יישאר ח"כ יצחק פינדרוס מ'דגל התורה' בתפקיד יו"ר הסיעה המשותפת. מלשכת יעקב ליצמן נמסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "מאיר פרוש רצה לדון במינוי בתוך סיעת אגודת ישראל. לא מעבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר