"הזהרתי מאסון"

אירוע חמור בהפגנה נגד בנט: אישה נפגעה מאקונומיקה

חומר אקונומיקה הותז על עיניה של אישה בת 49 שהפגינה מול ביתו של בנט ברעננה. הובהלה לבית הרפואה. ראש העיר: "הזהרתי בעבר את המשטרה שזה ייגמר באסון - זה לא יכול להימשך כך" (בארץ)

שלמה מן | כיכר השבת |
מפגינים נגד בנט. אילוסטרציה (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

אירוע חמור אמש (שלישי) ברעננה, סמוך לביתו של ראש הממשלה החדש נפתלי בנט. אישה שהפגינה לצד פעילי ימין נוספים נפגעה בעיניה מחומר אקונומיקה שהותז לעברה, ככל הנראה בידי אחת משכנותיו של בנט.

צוות של מד"א הוזעק לזירה ופינה את האישה, בת ה-49, לבית הרפואה 'מאיר' בכפר סבא במצב קל.

המשטרה הגיעה למקום פתחה בחקירה. מפגינים התגודדו סביב השוטרים וקראו להם לעצור את האישה שהתיזה את החומר המסוכן.

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא התייחס אמש לתקרית, ואמר : "לא ייתכן שבמשך שבועיים אנשים שמגדירים עצמם מפגינים - הם לא מפגינים, הם מטרידים - צועקים ודופקים בתופים ומצלתיים ולאף אחד לא אכפת. הזהרתי את המשטרה שזה ייגמר באסון - זה לא יכול להימשך כך".

ברוידא הוסיף, כי פנה בעבר במכתב למפקד מחוז המרכז של המשטרה ובו דיבר על אזלת ידה של המשטרה בכל הקשור להפגנות מול ביתו של בנט.

"מה שקרה כאן הפך למשהו לא הגיוני", אמר ברוידא. "היום ישבתי במסעדה במרכז רעננה, אחרי חמש דקות הגיעו אנשים נצמדו אליי והחלו לצרוח ולצפצף. לאף אחד לא אכפת. מקווה שמישהו יתעשת".

ראש העיר הוסיף: "רעננה היא לא בלפור, וחייבת להמשיך לחיות את החיים שלה".

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פועלת ברעננה, כמו בשאר אתרי ההפגנות בארץ, לשילוב ולאיזון מתמיד בין זכות המחאה לבין שמירת מרקם החיים של האזרחים המתגוררים באזור. ככל שמתבצעת חריגה מתנאי המחאה או עבירה על החוק, מתבצעת אכיפה. משטרת ישראל פועלת לאפשר את המחאות תוך שמירת האיזונים הנדרשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר