חתונת הנכדה בחו"ל

התרגשות ב'גור': האדמו"ר ימריא לביקור היסטורי בארה"ב

התרגשות גדולה בקרב חסידי גור בארה"ב, עם היוודע הבשורה המשמחת כי האדמו"ר יגיע לביקור חיזוק היסטורי בקרב בני הקהילה בחודש אלול הבעל"ט, כמו גם לחתונת נכדתו (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרבי מגור (צילום: ארכיון כיכר השבת)

התרגשות גדולה בקרב חסידי גור בארה"ב, עם היוודע הבשורה המשמחת כי האדמו"ר יגיע לביקור חיזוק היסטורי בקרב בני הקהילה בחודש אלול הבעל"ט, ביקור שיכלול גם את שמחת החתונה לנכדתו של הרבי, בת הרה"צ רבי ישראל מנחם אלתר, בהשתתפות המוני חסידים.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בחסידות פועלים בימים אלו בקדחתנות כדי שהביקור ושמחת החתונה יצאו אל הפועל, וכי לקראת החתונה שתתקיים ככל הנראה בבורו פארק, צפויים להגיע חסידי גור רבים מהארץ ומהעולם, שישהו יחד עם הרבי החל משבת ה'אויפרוף', ועד לאחר ימי השבע ברכות, שיתקיימו אף הם בארה"ב.

יצוין, כי עריכת החתונה של נכדת האדמו"ר בארה"ב, הינו צעד היסטורי ויוצא דופן, בין היתר לאור העובדה כי מרבית בני המשפחה של הרבי, כולל הצדדים המחותנים מתגוררים ולומדים בישראל, צעד אשר גורם להתרגשות יתר בקרב בני הקהילה בארה"ב.

יצוין עוד, כי הרבי שהה בקרב חסידיו בארה"ב בפעם האחרונה לפני כשנתיים וחצי, בחודש שבט תשע"ט, אז הוא שהה בקרב חסידיו ועמד מקרוב על ענייני התפתחות הקהילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר