בנט יודע?

יו"ר רע"מ: "התחלנו להניע מהלך מדיני מול הפלסטינים"

ח"כ מנסור עבאס, מחזיק קואליציית בנט-לפיד, רמז בעיתון "אל-קודס אל-ערבי" כי החל לקדם מהלך מדיני בין ירושלים ורמאללה, אך סירב להרחיב בשל "סוגיות פוליטיות רגישות" (פוליטי, מדיני)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
יו"ר רע"מ, מנסור עבאס (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

ממשלת בנט-לפיד הוקמה על דעת שלא יקודמו דברים שנויים במחלוקת בין ימין לשמאל, עם זכות וטו הדדית לראשי הממשלה נפתלי בנט וליאיר לפיד, אך בהתבסס על משפט שאמר ח"כ מנסור עבאס כנראה שאמירות לחוד ומציאות לחוד.

ע"פ דיווח הערב (ראשון) באתר 'ישראל היום', יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, רמז בריאיון לעיתון הערבי "אל-קודס אל-ערבי", כי החל להניע מהלך מדיני בנושא חידוש המו"מ ותהליך השלום בין ישראל לרשות הפלסטינית, מו"מ שנמצא במבוי סתום. עם זאת, יו"ר רע"מ סירב לפרט ולהרחיב בעניין בשל "סוגיות פוליטיות רגישות הקשורות לנושא".

עבאס סיפר על השיקולים הפוליטיים שהביאו אותו להצטרף לקואליציה בישראל: "מדובר באסטרטגיה שנוקט הזרם הווסטי באסלאם, ומהווה עבורנו מקור השראה. אנחנו לא מתערבים בחייהם של מי שחיים בעזה, בירדן או באינדונזיה - וכך לא חפצים שגורמים אסלאמיים חיצוניים יתערבו באופן שבו החברה הערבית בישראל רוצה לחיות את חייה כחברה מוסלמית".

ח"כ מיקי זוהר, יו"ר הקואליציה לשעבר, תקף: "ההצהרה של מנסור עבאס חייבת להעיר את כולנו מפני האסון שעלול להתרחש במשמרת של הממשלה החדשה והרעה שקמה בישראל. שלא יהיה ספק, זו ממשלה שלא תהסס למכור הכל כדי להישאר בשלטון. אחרי מכירת הנגב, מסירת ועדת הפנים והעברת תקציבים חסרי פרופורציות למנסור עבאס, עכשיו הגיע הרגע בו הם יהיו מוכנים למכור גם את ביטחון ישראל כדי לאפשר את המשך כהונתם של בנט וסער בממשלת שמאל מסוכנת וחסרת אחריות לאומית".

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד תקף גם הוא: "ממשלת ההונאה בראשות בנט שקד וסער כבר מכרה את כל ערכיה. מה זה בשבילם לסכן את ישראל ולהחזיר לקדמת הבמה את הפלסטינים, אחרי יותר מעשור שבו בזכות נתניהו הם הפכו ללא רלוונטיים? ממשלת שמאל על מלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר