אנטישמיות בארה"ב

הילדים החרדים הותקפו: 'תגידו מילת גנאי'

משחק של ילדים חרדים בכדור בגן שעשועים, הפך לתקיפה ואיומים מצידם של נערים אפרו-אמריקנים, שדרשו מהם לומר את המילה 'ניגר' - כינוי גנאי לשחורים • "הפארק שלנו" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

אנטישמיות בארה"ב: משחק של ילדים חרדים בכדור בגן שעשועים, הפך לתקיפה ואיומים מצידם של נערים אפרו-אמריקנים, שדרשו מהם לומר את המילה 'ניגר' - כינוי גנאי לשחורים.

לפי דיווח באתר המקומי 'לייקווד סקופ', האירוע התרחש בסוף השבוע החולף.

עד ראייה סיפר לאתר כי קבוצת ילדים חרדים, בני הקהילה החרדית הגדולה בלייקווד, שיחקו בייסבול (משחק כדור אמריקני, י"נ) בגן שעשועים, הממוקם בשדרת ניו המפשייר.

אל קבוצת הילדים החרדים ששיחקו בכדור ניגשו מספר נערים אפרו-אמריקנים, וביקשו להצטרף למשחק - בקשה שנענתה בהסכמה. אולם בשלב מסויים של המשחק וללא התראה, אחד מן הנערים ניגש אל שניים מהילדים החרדים ודרש ממנו לומר את המילה 'ניגר' - ככל הנראה כדי לספק תירוץ לעימות.

הילדים, שידעו היטב שלמילה הזו יש משמעות מקוממת עבור שחורים, סירבו לומר אותה - ואז ניגש הנער האפרו-אמריקני אל אחד מאותם ילדים חרדים והיכה אותו בחוזקה בפניו.

הקורבן, כך על פי העדות, רץ בבהלה אל מבוגר ששהה לא הרחק משם - ואז התוקף רץ אחריו ואף קילל את המבוגר. "זה הפארק שלנו, אל תבואו לפה!", איים הנער התוקף על הילד החרדי המזועזע.

תלונה הוגשה במשטרה, אך בשל היותו של התוקף קטין מתחת לגיל 18, קשה יהיה להענישו באופן משמעותי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר