פרשיה שמסעירה

מורה בת"ת נעצר; חשוד בסחיטת קטינים ברשת

מורה בתלמוד תורה במרכז הארץ נחשד שסחט קטינים ברשת באיומים כשביקש לקבל תמונות אסורות. בתום פעולה סמויה של המשטרה החשוד נעצר. מעצרו הוארך (ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

הותר לפרסום היום (שני), כי מורה בתלמוד תורה ממלכתי חרדי במרכז הארץ, בגיל 26 המתגורר בעיר לוד, חשוד בסחיטה של קטינים בגילאי 14-15 באמצעות אפליקציית מסרונים ברשת.

החשוד נעצר לפני כ-12 ימים, לאחר פעילות סמויה של המשטרה שהתנהלה בחודשים האחרונים, במסגרת מאמצי משטרת ישראל להגנה על ילדים מפני פגיעה ברשת. זאת בעקבות מספר דיווחים שהתקבלו במוקד 105 לפיהן החשוד סוחט קטינים ברשת.

עפ"י החשד, החשוד פנה לקטינים שונים במועדים שונים, באמצעות הודעות באפליקציית מסוימת. במהלך ההתכתבות עם הקטינים, הציג עצמו כקטין בן גילם, ביסס את הקשר עימם וביקש, לכאורה, שישלחו לו תמונות וסרטונים לא צנועים. לעיתים, בתמורה לכסף.

החשוד לחץ ואיים לכאורה על הקטינים, במידה ולא ישתפו פעולה ולא ישלחו את התמונות המגונות שביקש, הוא ידאג להפיץ את התמונות שהשיג מהם באתרים שונים ברשת.

במהלך החקירה, שהפכה גלויה לפני מספר ימים, הופעלו מגוון אמצעים טכנולוגים ונאספו חומרים וראיות, וכן נגבו עדויות מקורבנות ומעורבים נוספים.

מעצרו של החשוד הוארך בבימ"ש השלום בראשל"צ לעוד יומיים, בחשד למעשה מגונה בכל מקום בפני קטין עד גיל 16, סחיטה באיומים, החזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה.

החקירה מנוהלת ביחידה 105 בלהב 433, בליווי פרקליטות מחוז מרכז ובתיאום גורמי הרווחה במטה האזרחי להגנה על ילדים ברשת שהינו חלק מיחידה 105.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר