עיכוב נוסף

על פי בקשת התביעה: משפט נתניהו נדחה בשבוע

הפרקליטות ביקשה ארכה של שבוע, על מנת להעביר להגנה את החומרים החדשים מהטלפון הנייד של מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה. בית המשפט המחוזי נעתר לבקשה (משפט)

עד המפתח אילן ישועה, בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

לאור בקשת התביעה - הפרקליטות, ישנו עיכוב נוסף במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, כך אישרו הבוקר (שלישי), שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים.

משפטו של נתניהו יתחדש ב-12 ביולי, זאת כאמור לאור בקשת הפרקליטות מהשופטים, שביקשו ארכה, כדי להספיק להעביר לעורכי הדין של נתניהו את החומרים החדשים מסלולרי של עד המפתח במשפט נתניהו, מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה, עד שבוע הבא.

"בכל הנוגע להעברת חומרי החקירה - מאחר שעד כה לא סיימה המדינה את החיפוש במדיה הדיגיטלית, אין מנוס ממתן אורכה לחיפוש והעברת החומרים להגנה", כתבו השופטים בהחלטה.

יצוין, כי הבקשה לזמן לעדות את מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר אבי ברגר - נדחתה. תשעה ימים לאחר חידוש המשפט והעדויות, ב-21 ביולי, יצאו בבית המשפט לפגרה ואז יופסקו הדיונים שוב למשך תקופה (עד תחילת ספטמבר).

כזכור, בשבוע שעבר פרצה מחלוקת חריפה בין הפרקליטות להגנה, במשפט נתניהו, לאחר שבית המשפט החליט, כי על הפרקליטות להעביר לצוותי ההגנה תוכן הודעות ממכשיר הסלולרי של עד המדינה אילן ישועה.

הפרקליטות, ביקשה לבצע מספר חיפושי מונחים במכשיר, דבר שההגנה אליו מסרבת בשל "השלמת חקירה פסולה בניגוד לדין" בין היתר בשל העובדה כי חלק ממונחי החיפוש קשורים לנתניהו ולא למטרת העברת החומרים - גורמים חיצוניים עימם שוחח ישועה.

הפרקליטות טענה כי "החיפוש, כמו כל חיפוש, בין אם הוא נערך בשלב החקירה ובן אם הוא נערך לאחר שהמשפט כבר החל, נועד לצורך גילוי האמת ולא לצורך מטרותיו של צד כזה או אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר