מטפלים בנתב"ג

מדינה אדומה; ישראלים הורדו מטיסה לרוסיה

טרמינל 1 יוקצה מעתה לנוחתים ממדינות בהן תחלואת הקורונה גבוהה ביותר, כך קבעה שרת התחבורה • כ-40 ישראלים הורדו מטיסה לרוסיה, המוגדרת כמדינה אדומה (ארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
השרים בנתב"ג (צילום: פלאש 90)

מלחמת ישראל בקורונה עולה שלב, והדגש בעיקרו הוא על נמל התעופה, למניעת כניסת וריאנטים נוספים. שרת התחבורה מרב מיכאלי החליטה היום (שלישי) לפצל את נתב"ג למדינות אדומות ומדינות ירוקות וצהובות: הנוחתים מרוסיה, ברזיל, דרום אפריקה, הודו, מקסיקו ורוסיה יופרדו במטרה לצמצם אפשרות להדבקה בקורונה בחללים המשותפים.

מטרת ההפרדה היא לאפשר לנוחתים לעבור את הכניסה לארץ, כולל בדיקות הקורונה ואיסוף התיקים, בצורה מבודלת משאר הנוחתים. כמו כן, יתוגברו השאטלים בתוך נמל התעופה כדי להפחית את הצפיפות.

בהסבר להחלטתה, השרה מרב מיכאלי כתבה: "פיתרון המצב מחייב אותנו לפתרונות יצירתיים. הצעתי לרה"מ להסב את טרמינל 1 לטרמינל שבו ינחתו טיסות ממדינות אדומות, כך שהנוסעים לא יתערבבו עם נוסעים ממדינות ירוקות. הודעתי לרה"מ ולשר הבריאות כי משרד התחבורה עומד לרשותם לצורך הצעדים הנדרשים למיגור התחלואה".

החלטה משמעותית ביצעה הערב רשות שדות התעופה, כאשר כ-40 ישראלים הורדו מטיסות מתוכננות לרוסיה, לאחר שלא קיבלו אישור מוועדת החריגים לנסוע אליה - בהיותה מדינה "אדומה" שהנסיעה אליה מישראל אסורה.

בתוך כך, מספר המתחסנים בני 12-15 נמצא בעלייה משמעותית מאז החלה הממשלה למתג את המהלך ציבורית. היום בתו של ראש הממשלה נפתלי בנט חוסנה סמוך לביתם ברעננה, ובסה"כ, רק בחברת 'מכבי שירותי בריאות', חוסנו היון כ-4,500 נערים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר