"מאות אנשים התחזקו"

שיפור במצבו של איציק סעידיאן; האח: "הכל בזכות הגר"ח"

ביממה האחרונה חל שיפור במצבו של איציק סעידיאן, נכי צה"ל שנפצע אנושות, כשהחל לנשום לבד; אחיו, אבשלום, מספר ל'כיכר השבת' כי 'הכל בזכות ברכת הגר"ח קנייבסקי ולומדי התורה' (אקטואליה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מרן הגר"ח קנייבסקי (צילום: David Cohen/Flash90)

חסדי השם: ביממה האחרונה חל שיפור במצבו הרפואי של יצחק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית עצמו במשרדי אגף השיקום בפתח תקווה, בחודש אפריל האחרון ואושפז בבית החולים במצב אנוש.

סעידיאן החל לנשום בכוחות עצמו, אך הוא עדיין מונשם כשמצבו קשה ונשקפת סכנה לחייו. הוא ממשיך לעבור הליכים כירורגיים וצוות יחידת הכוויות הלאומית בבית החולים 'שיבא - תל השומר' עושה מאמצים על מנת להציל את חייו.

מאז אירע המקרה, אחיו של יצחק סעידיאן הגיעו מספר פעמים בתקופה האחרונה לברכה והתייעצות במעונו של מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי שבירך את איציק ברפואה שלמה והורה לאחיו שיתחזקו בתורה, וכן שילמדו מסכת מכות מ'תלמוד בבלי'.

יצחק סעידיאן (צילום: מתוך פייסבוק)

האח אבשלום סעידיאן אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "אין לי ספק שהשיפור במצבו הרפואי של איציק זה הכל בזכות ברכת הגר"ח קנייבסקי ובזכותם של לומדי התורה שמחזיקים את העולם כולו, מאות אנשים קיבלו על עצמם קבלות להתחזק בתורה ובמצוות".

לדבריו: "הרופאים אמרו שלפי ספרי הרפואה אח שלי לא קיים ושאף אחד לא שורד דבר כזה, אבל ברוך השם קרה נס. 95 אחוז מהגוף שלו כוויות ברמה גבוה, הוא שרף את עצמו עם בנזין, הכל חדר לעצמות שלו - למרות שאמרו לנו, ב-48 שעות הראשונות שאירע המקרה, הרופאים אמרו לנו להיפרד ממנו, אבל כל המשפחה האמינה באמונה שלמה שהוא יישאר בחיים, האמונה שלנו החזיקה אותו בחיים. אני קורא לכולם להמשיך להתפלל לרפואתו שיחזור לאיתנו במהרה".

אחיו של איציק מתברכים ממרן שר התורה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

כזכור, יצחק בן ה-26, ששירת בגדוד 13 של גולני, הוכר כזכאי ל-25% נכות, והתלונן בעבר שמדובר בשיעור נמוך למדי. אלא שבאגף השיקום של משרד הביטחון טענו כי חלק מבעיותיו אינן נובעות משירותו הצבאי ולא נענו להפצרותיו.

בארגון נכי צה"ל הסבירו, כי יצחק סעידיאן לא קיבל את הטיפול שהיה זקוק לו, ולכן נשבר נפשית וניסה לשים קץ לחייו כאשר הצית את עצמו בפעולת מחאה נואשת.

המקרה הוציא מאות מפגינים לרחובות, במחאה על היחס לנכי צה"ל באגף השיקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר