שבוע אחרי

סוף עצוב: נקבע מותו של הילד שטבע בבריכה בבת ים

בבית החולים נקבע מותו של הילד הראל מדלעי, בן השש, שטבע לפני כשבוע בבריכה ציבורית בבת ים. הרופאים נלחמו על חייו במשך כשבוע אך היום נאלצו לקבוע את מותו (חדשות)

(צילום: באדיבות המשפחה)

אחרי שבוע בו הרופאים נלחמו על חייו של הראל מדלעי, הילד בן השש שטבע בבריכה ציבורית בבת ים, נאלצו היום (רביעי) הרופאים לקבוע את מותו.

כוחות ההצלה שהוזעקו אל הבריכה לפני כשבוע העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה על הילד, ששכב מחוסר הכרה על שפת הבריכה.

המציל של הבריכה החל ראשון בביצוע פעולות החייאה בהדרכת מוקד מד"א ולאחר מכן כונני ההצלה המשיכו בפעולות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. לאחר מכן הילד פונה בניידת טיפול נמרץ, כשפעולת ההחייאה נמשכות ומצבו מוגדר קריטי.

איתן שמיר חובש איחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום הילד שכב על שפת הבריכה, עוברי אורח סיפרו לנו כי הוא נמשה מהבריכה ללא הכרה. ביצענו בו פעולות החייאה ובהמשך הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים".

חובשי רפואת חירום במד"א יוסף ששון ומעוז ויברמן סיפרו: "הובילו אותנו אל ילד ששכב מחוסר הכרה על שפת הבריכה והמציל מבצע בו פעולות החייאה בהדרכת מוקד 101 של מד"א. מיד המשכנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות. העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר