בפעם השנייה

האסון במיאמי: הבניין ייהרס, החילוץ הופסק

במיאמי נערכים להריסת המבנה שנותר באסון הקריסה ועבודות החילוץ במקום הופסקו • הכוחות נערכים להגעת סופת 'אלזה' • מספר הנעדרים בהריסות עומד על 121 (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: דובר צה"ל)

ראש עיריית מיאמי עדכן הבוקר (ראשון), שעון ישראל, כי מספר הנעדרים באסון הקריסה עומד על 121. כמו כן, כוחות החילוץ הפסיקו בשעות אלו את עבודתם וזה לקראת הריסת המבנה שנותר מהאסון.

במיאמי נערכים לאפשרות שסופת 'אלזה' תכה באזור האסון ולכן כוחות החילוץ לא לוקחים סיכון ומבקשים להרוס את המבנה כולו. יצוין כי סופת 'אלזה' נחלשת לדרגת 'סופת טרופית' עם רוחות של כ-112 קמ"ש.

אסון הקריסה: הקונסול במיאמי בריאיון ישיר

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, הגיע ביום חמישי לביקור בעיירה סרפסייד שבדרום מיאמי, סמוך לזירת הבניין שקרס לפני כשבוע, ונפגש עם בני משפחות הנעדרים וההרוגים.

קודם לכן נפגש ביידן עם המושל הרפובליקאי רון דה סנטיס, והודיע שהממשל הפדרלי יכסה את הוצאות החילוץ ויספק את כל מה שנדרש למחלצים. "זה עניין של חיים ומוות", אמר ביידן, "אנחנו לא הולכים לשום מקום".

סגן נ', מי שמפקד על צוות במשלחת הישראלית לאסון אמר השבוע כי "בשגרה, אני מפקד על צוות מיוחד שבונה מודלים תלת-מימדיים לצורך ביצוע פעילויות מבצעיות של צה"ל". אמר "בימיםהאחרונים, אנשי הצוות משתמשים ביכולות טכנולוגיות מתקדמות על מנת לסייע למשלחת פיקוד העורף במיאמי.

"ניתחנו את הבניין שקרס ובנינו מודל תלת מימדי שלו, שיאפשר לאנשי פיקוד העורף, לסייע בחילוץ ולהתמצא בין ההריסות בצורה מהירה ואפקטיבית יותר. אנחנו מודים על הזכות וגאים לקחת חלק במאמץ הומניטרי חשוב כל כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר