במכתב חריף

מהנדס מתריע: "גשר המוגרבים אינו בטוח"

עופר כהן מהנדס מטעם הקרן למורשת הכותל שלח מכתב חריף לקרן למורשת הכותל בו הוא מתריע על מצבו המסוכן של גשר המוגרבים המשמש לעליית כוחות המשטרה ויהודים (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: אורי לנז, פלאש 90)

עופר כהן מהנדס מטעם הקרן למורשת הכותל שלח מכתב חריף לקרן למורשת הכותל בו הוא מתריע על מצבו המסוכן של גשר המוגרבים המשמש לעליית כוחות המשטרה ויהודים להר הבית.

"לאחרונה בוצעה הערכה מחודשת של מצבו של הגשר הזמני (גשר המוגרבים) שמוביל להר הבית להזכירכם הגשר הנוכחי נבנה לפני למעלה מחמש עשרה שנים ובוצע בדחיפות רבה בשל הדחיפות בה בוצע הגשר העץ ממנו נבנה הגשר לא עבר טיפול במעכב בעירה במפעל ולא עבר טיפול בחיטוי במפעל. בהיעדר ביצוע טיפול שכזה כאמור במפעל אורך חיי העץ מוגבל", מזהיר המהנדס.

"כאמור לעיל נערכה בדיקה מלאה לגשר כולו ומהבידקה עולה כי העץ במצב יובש קיצוני ויש בו סדיקה אורכית מרובה, למרות הנסיון בעבר לטפל בעץ ולהאריך את אורך חייו הטיפול כשל, ומצבו של העץ כיום אינו מאפשר שימוש בטוח בגשר לאורך זמן לאור על האמור לעיל יש לפעול להחלפת הגשר כאשר המלצתי היא חד משמעית להחליף את הגשר הזמני בגשר פלדה אשר ימנע את הצורך בתחזוקה שוטפת ויאפשר מיגון נאות כנגד בעירה", מציע כהן.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בשל הרגישות המדינית סביב כל נושא הר הבית, הנושא נמצא תחת טיפול משרד ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר