36 קרבנות

נמצאו עוד 8 גופות; תיעוד מהחיפושים • צפו

כיבוי האש של מיאמי הכריז כי מבין הריסות בניין המגורים שקרס נשלפו גופות של שמונה בני אדם נוספים, ובכך עולה מניין הקרבנות ל-36 • תיעוד מיוחד מתוך קסדת הכבאי (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מאמצי החילוץ בזירה (צילום: דוברות כיבוי האש של מיאמי-דייד)

ממדי האסון: כיבוי האש של מיאמי הכריז הלילה (שלישי), כי מבין הריסות בניין המגורים שקרס בעיר, נשלפו במהלך היום והערב גופות של שמונה בני אדם נוספים, ובכך עולה מניין הקרבנות מעשרים ושמונה לשלושים ושישה.

החיפושים נמשכים בזירה הקשה גם בשעה זו, לאחר שחלקו השני של הבניין קרס בפיצוץ מבוקר, כהיערכות לקראת הסופה שבדרך.

כזכור, שלשום פוצץ חלקו השני של הבניין שלא קרס, זאת בשל חשש שיקרוס במהלך סופה טרופית שאמורה להגיע אל חופי מיאמי הסמוכים. ראש מחוז מיאמי-דייד, שבתחומו אירע האסון, אמרה בריאיון לסוכנות הידיעות NBC כי "הריסת הבניין פתחה גישה לאיזור שלא ניתן היה להגיע אליו, אם כי הסיכוי למצוא ניצולים שם קלוש".

אמש סיכם שר הביטחון בני גנץ עם הרמטכ"ל כוכבי, כי משלחת פיקוד העורף המסייעת בהתמודדות אזרחית ובחילוץ מההריסות באסון במיאמי, תישאר במקום כשבוע נוסף עד למיצוי המשימה - זאת בעקבות בקשות שהגיעו אליו מארגונים יהודיים, ועדכונים שקיבל על אפקטיביות המשלחת וחשיבותה.

בכיבוי האש פרסמו תיעוד מיוחד מתוך קסדת אחד הכבאים, בה ניתן לראות את גודל ההרס - ואת הצוותים הפועלים במרץ ובעזרת כלי עבודה מיוחדים, כדי לאתר את למעלה ממאה הנעדרים הנותרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר