הקורונה חוזרת

התפרצות מחודשת? התגלתה חולת קורונה בעיר החרדית

במקביל לעליית התחלואה בקורונה והתפשטות הוריאנט ההודי 'דלתא', לראשונה התגלתה חולת קורונה גם בעיר חרדית; העיר בני ברק שוב בראש רשימת הערים הירוקות (אקטואליה)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

במקביל לעליית התחלואה והתפשטות וריאנט 'דלתא' ברחבי הארץ, לראשונה מזה תקופה ארוכה התגלה חולה קורונה בעיר חרדית.

מדובר בתושבת העיר אלעד שנדבקה כל הנראה במוסד חינוכי בעיר פתח תקווה. עיריית אלעד הוציאה הנחיות טלפוניות לכלל התושבים כשבמקביל ראש העיר ישראל פרוש הנחה את השיטור העירוני להגביר פיקוח ואכיפה על חייבי בידוד שבעיר.

כזכור, מגמת התחלואה בישראל בעלייה. היום (רביעי) התגלו 521 חולי קורונה חדשים מתוך 85,429 תוצאות בדיקות שהתקבלו אתמול, 0.7% חיוביים. יום קודם לכן נמצאו 503 חולים חדשים.

בנט בישיבת הקבינט: גל עצום של זן הדלתא (צילום: עומר מירון / לע"מ; סאונד: בן פרץ / לע"מ)

עד עכשיו לא דווח כלל על נדבקים בערים החרדיות והעיר בני ברק נמצאת בראש טבלת הערים הירוקות כשלעומת זאת העיר תל אביב היא העיר האדומה בישראל.

יצויין כי קבינט הקורונה התכנס היום שוב אך הדיון הסתיים ללא החלטות משמעותיות נוספות. ראש הממשלה נפתלי בנט אמר בפתח הדיון כי "העולם כרגע מתמודד עם גל עצום של זן הדלתא שמכה במדינות שונות. המטרה שלנו בממשלה היא להמשיך לנהל, ברוגע ועל בסיס מידע ועובדות, את המשך ההתמודדות מול הקורונה בכלל, וזן הדלתא בפרט".

עוד הוסיף על חשיבות שמירת ההנחיות הנוכחיות: "יש לנו אינדיקציות גם לשימוש נרחב במסכות וגם לאפקט. המסכות הן הכלי החזק ביותר להתמודד מול הקורונה מבלי לשלם מחירים. בעזרת ה' אנחנו נצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר