האסון במיאמי

עשר גופות נמצאו בהריסות; מניין ההרוגים: 46

מאמצי החילוץ באתר הקריסה במיאמי נמשכים כל העת ולאחרונה החלו להגביר את קצב החיפושים. עד עתה חולצו וזוהו 10 קורבנות נוספים • משלחת זק"א חזרה לארץ (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

עשר גופות נוספים נמצאו היום (רביעי) בזירת האסון במיאמי, בכך עולה מניין ההרוגים בקריסה ל-46. החיפושים ממשיכים גם בשעה הזו. על פי הערכות לא נותרו ניצולים בין הנעדרים.

כזכור, שלשום פוצץ חלקו השני של הבניין שלא קרס, זאת בשל חשש שיקרוס במהלך סופה טרופית שאמורה להגיע אל החוף. ראש עיריית המחוז אמרה בריאיון לרשת 'NBC' כי "הריסת הבניין פתחה גישה לאיזור שלא ניתן היה להגיע אליו, אם כי הסיכוי למצוא ניצולים שם קלוש".

בתחילת השבוע משלחת זק"א שיצאה לסייע בחיפושים, חזרה ארצה, זאת בעקבות הוראות של הממשל האמריקני, כי רק גופים רשמיים של ארה"ב יעבדו בזירה, כך על פי דיווחים בכלי התקשורת.

החיפושים אחר הגופות (צילום: דוברות כיבוי האש של מיאמי-דייד)

יצוין, כי בקריסת הבניין במיאמי היו כ-120 נעדרים, הבניין קרס במפתיע בחמישי לפני כשבועיים ומאז כוחות ההצלה פועלים ללא הרף בחילוץ וזיהוי הקורבנות.

אמש סיכם שר הביטחון בני גנץ עם הרמטכ"ל כוכבי, כי משלחת פיקוד העורף המסייעת בהתמודדות אזרחית ובחילוץ מההריסות באסון במיאמי, תישאר במקום כשבוע נוסף עד למיצוי המשימה - זאת בעקבות בקשות שהגיעו אליו מארגונים יהודיים, ועדכונים שקיבל על אפקטיביות המשלחת וחשיבותה.

בכיבוי האש פרסמו תיעוד מיוחד מתוך קסדת אחד הכבאים, בה ניתן לראות את גודל ההרס - ואת הצוותים הפועלים במרץ ובעזרת כלי עבודה מיוחדים, כדי לאתר את למעלה ממאה הנעדרים הנותרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר