117 נעדרים

עוד הרוג זוהה במיאמי; מניין הקורבנות: 28

יותר משבוע וחצי חלף מהאסון הנורא בסרפסייד שבמיאמי, בו גרו יהודים רבים, בבניין שקרס אל תוך עצמו. הלילה, נוסף עוד הרוג אחד לרשימת הקורבנות. מספר הנעדרים: 117 (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
זירת האסון במיאמי (צילום: שאטרסטוק)

קורבן נוסף זוהה במהלך הלילה (שלישי) בין הריסות הבתים שבמיאמי, שבוע וחצי אחרי האסון הנורא. מניין הקורבנות עומד נכון לעכשיו על 28 בני אדם ומספר הנעדרים הקבורים ככל הנראה בין ההריסות הוא - 117.

אתמול פוצץ חלקו השני של הבניין שלא קרס, זאת בשל חשש שיקרוס במהלך סופה טרופית שאמורה להגיע אל החוף. ראש עיריית המחוז אמרה בריאיון לרשת 'NBC' כי "הריסת הבניין פתחה גישה לאיזור שלא ניתן היה להגיע אליו, אם כי הסיכוי למצוא ניצולים שם קלוש".

הריסת החלק שנותר בבניין במיאמי (לפי סעיף 27א')

שר הביטחון בני גנץ סיכם היום עם הרמטכ"ל כוכבי, כי משלחת פיקוד העורף המסייעת בהתמודדות אזרחית ובחילוץ מההריסות באסון במיאמי, תישאר במקום כשבוע נוסף עד למיצוי המשימה. זאת בעקבות בקשות שהגיעו אליו מארגונים יהודיים ועדכונים שקיבל על אפקטיביות המשלחת וחשיבותה.

שר הביטחון גנץ אמר: "נמשיך ונושיט יד לכל מדינה בצרה, ובפרט לידידנו האמריקאים ולאחינו יהודי התפוצות. אני משתתף בצערן של המשפחות שאיבדו את אהובם, ומוסר מכאן חיזוק למשפחות הנפגעים והנעדרים באסון. אני רוצה להודות לחברי המשלחת המבצעים את פעילותם למען הצלת חיי אדם וסיוע, באופן מעורר הערכה".

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, הגיע ביום חמישי לביקור בעיירה סרפסייד שבדרום מיאמי, סמוך לזירת הבניין שקרס לפני כשבוע, ונפגש עם בני משפחות הנעדרים וההרוגים.

קודם לכן נפגש ביידן עם המושל הרפובליקאי רון דה סנטיס, והודיע שהממשל הפדרלי יכסה את הוצאות החילוץ ויספק את כל מה שנדרש למחלצים. "זה עניין של חיים ומוות", אמר ביידן, "אנחנו לא הולכים לשום מקום".

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר