הצדק נעשה

כתב אישום יוגש כנגד האימאם המסית מלוד

פרקליטות המדינה, תגיש כתב אישום כנגד יוסוף אל באז, האימאם של העיר לוד, לאחר שפרסם סרטון מזעזע וקרא לאלימות כנגד שוטרים בזמן מבצע 'שומר החומות' (אקטואליה)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
יוסוף אל באז (צילום: פלאש 90)

פרקליטות המדינה תגיש מחר (חמישי), כתב אישום כנגד האימאם של העיר לוד, יוסוף אלבאז, שהסית כנגד שוטרים בזמן מלחמת 'שומר החומות', כתב האישום יוגש לבית משפט השלום בעיר רמלה, ובין היתר הוא יואשם בהסתה לאלימות.

כזכור, אלבאז שיתף בפוסט ברשת החברתית פייסבוק קטע אלים כנגד שוטרים מסרט, וכתב כי הסרטון הוא דוגמה ל"דרך הטובה ביותר להתמודד עם חוסר צדק".

בסרטון הקשה לצפייה נראה אדם הורג שני שוטרים באכזריות. הסיבה - נעצר בשל עבירת מהירות. עוד כתב "תהיו איתי. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חוסר צדק".

האימאם הרבה להתראיין הרבה לכלי התקשורת בזמן הפרעות והמהומות בעיר לוד, הוא נעצר אחר פרסום הסרטון בידי בלשי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות.

בתגובה לטענות כלפי השיב האימאם: "אנשים איבדו את דעתם. מי היה מאמין שחברי כנסת היו מפחדים מסרטון שמגיע מסרט אמריקני ומאדם שמביע את דעתו על הסרט".

"אנחנו עוד נראה אם מדובר בטירוף של משוגעים או בהודעה על פשיטת רגל של המדינה. הזמן יראה לנו מה נכון", סיים את הודעתו.

מהמשטרה נמסר: "החשוד פרסם בתאריך 15.6.21 פוסט בפייסבוק עם הפנייה לסרטון, הקורא לכאורה לפגיעה בשוטרים. בפוסט שעלה בפרופיל נכתב: "הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חוסר צדק…", בגין החשד להסתה לאלימות, טרור ואיומים, החשוד נחקר במשרדי היחידה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר