יצליח במאמציו?

פייגלין חוזר לליכוד: "חשיבות לאיחוד הכוחות בימין"

יו"ר זהות משה פייגלין, שכיהן כח"כ מטעם הליכוד בעבר, התפקד שוב למפלגה: "המשבר במדינה מעמיק, הגיע הזמן לחזור לפוליטיקה" • בעבר התמודד מול בנימין נתניהו על ראשות הליכוד (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יו"ר זהות, משה פייגלין (צילום: פלאש 90)

יו"ר זהות משה פייגלין, האיש שהיה מהחשובים במערכת בחירות אפריל 2019, הראשונה מבין הארבע שעברו בשנתיים האחרונות, ולבסוף לא חצה עם מפלגתו את אחוז החסימה, מנסה לפלס את דרכו חזרה לכנסת.

פייגלין, שכיהן כסגן יו"ר הכנסת מטעם הליכוד והתמודד לפני 16 שנה מול יו"ר הליכוד בנימין נתניהו על ראשות המפלגה, הודיע היום (חמישי) כי התפקד חזרה למפלגה, בניסיון להתברג גבוה ברשימת הליכוד לכנסת הבאה. לדבריו, החלטתו מגיעה בעקבות "הונאת הרוב המסורתי בבחירות האחרונות, ומתוך הבנה שבעקבות המצב שנוצר ישנה חשיבות ל'איחוד כוחות' במחנה הלאומי", כלשונו.

בהודעה, שפרסם לתומכיו במפלגת זהות, כתב פייגלין: "המשבר בו נמצאת מדינת ישראל הולך ומעמיק בכל תחומי חיינו: בביטחון, בערים המעורבות, בחירות האדם והאזרח, במשילות וביציבות השלטונית. המציאות 'צועקת' למנהיגות של תוכן, שתשיב לחיינו את יסוד האמונה והחירות".

2019: משה פייגלין משכנע מצביעים בלב השכונה החרדית

"לכן, הגיע הזמן לחזור לפוליטיקה", אמר פייגלין. "לאחר התלבטות ארוכה ובחינה מעמיקה הגעתי למסקנה שהכלי הנכון לפעול מתוכו הוא תנועת הליכוד המשקפת את המכנה המשותף הגדול ביותר של הציבור הלאומי-מסורתי, כמו גם ההבנה שפיצול פוליטי במציאות השברירית המתמשכת מזיקה לעניין. החלטתי שיש לאחד כוחות במחנה הלאומי ועל כולנו לשוב ולהתייצב בסיפון הליכוד ולהמשיך עמו את המסע. אנו נעשה זאת בענווה ובאהבה גדולה, מתוך שיתוף פעולה עם הציבור המסורתי בליכוד על כל נציגיו ועם הרוב היהודי שקולו נגנב במערכת הבחירות האחרונה".

פייגלין, דתי-לאומי בן 59, נודע בתפיסותיו הדוגלות בכלכלה חופשית בהרבה מזו הקיימת בישראל בת ימינו. לשם כך פרסם בעבר את ספרו "להיות יהודי חופשי" בתקופה בה רץ לכנסת כיו"ר זהות, בו פירט את תוכניותיו להפחתת רגולציה ולהעמקת הקפיטליזם בישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר