"לא הסתרתי"

הוארך מעצר החרדי החשוד שהזריק לבנו קנאביס

המשטרה עצרה חרדי, אב לשישה ילדים מבני ברק, בחשד שהזריק לבנו בן 10 שבועות סם קנאביס, לפני כחודשיים החשוד נעצר אחרי שחטף את בנו מהפגיה בביה"ח (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האב עם התינוק בארגז (צילום: לפי סעיף 27 א')

המשטרה עצרה חרדי, אב לשישה ילדים מבני ברק, בחשד שהזריק לבנו בן 10 שבועות סם קנאביס, לפני חודשים החשוד נעצר אחרי שחטף את בנו מהפגיה בבית החולים איכילוב. מעצרו הוארך היום (שישי), בבית משפט השלום בתל אביב. צו איסור פרסום הוטל על שמו.

במהלך הדיון הבוקר פנה החשוד לשופטת ואמר: "השופטת קראה את הגירסה שלי בחקירה. בני סבל מפרכוסים ומצבו השתפר. אני כבר הייתי בבית למעשה הם שחרורו אותו, רק ניירת נותרה. לקחתי בחשבון שיראו את זה בדם, גם לפני כן בצהריים כשהייתי עם הילד בבדיקות עיניים. אמרתי שהוא מטופל בסי.בי.די. ולא הסתרתי את זה. אמרתי את זה כלאחר יד. אני יודע שהטיפול הזה מטפל מאד טוב בפרכוסים, זה לא חומר משכר. גם העו"סית וגם הרופאים התרשמו מטיפולי בבני. מצבו רק הלך והשתפר. סה"כ הילד בריא, הוא לא במצב מסוכן".

השופטת האריכה את מעצרו וכתבה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד, לביצוע העבירות המיוחסות לו.

כזכור, לפני חודשיים נעצר האב בפעם הראשונה לאחר שחטף את בנו התינוק מהפגיה של בית החולים איכילוב והסיע אותו עשרה קילומטר באופניים החשמליים, מה שסיכן את בריאותו של התינוק, אז בית המשפט שחרר אותו בתנאים מגבילים.

  • תמונה זו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר